پیام فرماندار شهرستان شمیرانات به مناسبت روز پاسدار و روز جانباز

۱۳۹۹/۰۱/۰۹ - ۱۱:۱۲:۳۸
کد خبر: ۹۸۱۹۶۱
پیام فرماندار شهرستان شمیرانات به مناسبت روز پاسدار و روز جانباز
فرماندار شهرستان شمیرانات به مناسبت روز پاسدار و روز جانباز پیامی صادر کرد.
به گزارش خبرگزاری رنا از تهران ؛ فرماندار شهرستان شمیرانات در پیامی فرارسیدن اعیاد شعبانیه، سالروز ولادت باسعادت امام حسین(ع) و روز پاسدار، ولادت حضرت ابوالفضل(ع) و روز جانباز و ولادت امام زین العابدین(ع) را تبریک و تهنیت گفت.
 

سید مهدی ساداتی در این پیام آورده است:

روزهای آغازین ماه شعبان، همزمان با فرخنده میلاد با سعادت سرور و سالار آزادگان جهان، حضرت اباعبدالله الحسین (ع)، قمر تابناک هاشمی، بزرگ جانباز دشت نینوا، حضرت ابوالفضل العباس(ع) و سید الساجدین، حضرت زین العابدین(ع) است.

عشق به امام حسین(ع) پس از صدها سال در قلب انسان های زیادی می تپد از جمله کسانی که به عنوان پاسداران انقلاب و اسلام همه هستی و وجودشان را برای راه امام شهیدشان تقدیم می کنند.

روز پاسدار، روز تحقق پاسداری از اسلام حقیقت و مکتب الهی و تبلور دفاع از اهداف و ارزشهای متعالی اسلامی است و روز جانباز تجلی گر راستین ایثارگری ها، مجاهدت ها و از خود گذشتگی های جانبازان عزیز و صبوری است که در مکتب بزرگ جانباز دشت کربلا و سید و مولای خود درس ایثار و وفاداری خوانده اند.

افتخاری والاتر از این نیست که در نظام مقدس جمهوری اسلامی، پاسداران غیور انقلاب اسلامی با اقتدا به بزرگ پاسدار دین و آزادگی، حضرت سید الشهداء(ع)، در پرچمداری و صیانت از آرمان های اباعبدالله (ع) قامت برافراشته اند و جانبازان سرافراز ایران اسلامی با پیروی از اسوه وفاداری و ایثار، ابوالفضل العباس(ع)، جانفشان عرصه های انقلاب اسلامی و دفاع مقدس گردیده اند و ایثارگران بزرگوار با تاسی از امام سجاد(ع)، سالها مقاومت وپایداری در راه هدف را به نمایش گذاشته و پیام آوران ایستادگی با سلاح معنویت در برابر دشمنان اسلام و انقلاب شدند.

اینجانب فرارسیدن ایام خجسته و پربرکت شعبانیه و مناسبت های فرخنده این ماه را به مردم شریف شمیرانات و همچنین غیورمردان جانباز و ایثارگر و پاسداران همیشه پیروز و خانواده معظم شهداء تبریک و تهنیت عرض می نمایم.

سید مهدی ساداتی

فرماندار شهرستان شمیرانات

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز