عضو شورای اسلامی شهرقدس ؛

لزوم تسریع در اجرای فاز دوم پروژه انتقال آب‌های سطحی شهرقدس/ شهرداری قدس از صدور مجوز حفاری برای اداره آبفا خودداری کند

۱۳۹۹/۰۱/۰۹ - ۱۵:۲۰:۲۴
کد خبر: ۹۸۲۰۹۵
لزوم تسریع در اجرای فاز دوم پروژه انتقال آب‌های سطحی شهرقدس/ شهرداری قدس از صدور مجوز حفاری برای اداره آبفا خودداری کند
مهندس حیدری عضو شورای اسلامی شهرقدس با اشاره به لزوم اجرای فاز دوم پروژه انتقال آب‌های سطحی شهرقدس و نصب لوله‌های GRP به منظور کاهش مشکلات ناشی از آب‌های سطحی، گفت: تقاضا می‌شود شهرداری قدس از صدور مجوز حفاری شبکه فاضلاب برای اداره آبفا خودداری کند تا اداره آب و فاضلاب در ابتدا شبکه فاضلاب را در نقاط با اولویت و مورد نیاز شهر همچون خیابان قدس، خیابان شهید عالمی و محله محمدآباد اجرایی کند.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ مهندس منصور حیدری عضو شورای اسلامی شهرقدس در اولین جلسه ستاد مدیریت بحران شهرداری قدس در سال ۱۳۹۹ در سالن همایش سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قدس اظهار داشت: همشهریان محترم شهرقدس متاسفانه تا حدی خطر بیماری کرونا را تا به امروز جدی نگرفته‌اند ولی باید بپذیریم که خطر این ویروس جدی است.

وی افزود: از زحمات تمامی پرسنل شهرداری قدس به ویژه نواحی خدمات شهری و سازمان آتش نشانی شهرداری قدس و گروه‌های جهادی در امر ضدعفونی و گندزدایی معابر سطح شهر کمال تقدیر و تشکر را دارم.

عضو شورای اسلامی شهرقدس بیان داشت: از شهردار محترم قدس تقاضا می‌شود که پس از این هیچ گونه مجوز حفاری برای اداره آبفا صادر نشود و اداره آب و فاضلاب بایستی در ابتدا مجوز حفاری شبکه فاضلاب در نقاط مورد نیاز شهرقدس همچون انتهای خیابان جانبازان، خیابان قدس، خیابان شهید عالمی و محله محمدآباد را اخذ کند.

مهندس حیدری گفت: متاسفانه اداره آبفا تا به امروز بدون هماهنگی و هم‌افزایی با شهرداری قدس حفاری و اجرای شبکه فاضلاب را در نقاط بدون چالش و هموار شهر انجام داده‌، در صورتی که بایستی در نقاط مورد نیاز و با اولویت شهر این موضوع اجرایی شود که در زمان بارش‌های شدید نیز می‌تواند برای دفع آب‌های سطحی کمک رسان باشد.

وی با اشاره به لزوم اجرای فاز دوم پروژه انتقال آب‌های سطحی تصریح کرد: موضوع بعدی پروژه اجرای لوله‌های انتقال آب‌‌های سطحی GRP است که بایستی با جدیت و سرعت بیشتر فاز دوم این پروژه که از محله هجرت ششم، خیابان طالقانی، خیابان شهید بهشتی( عوارضی) و میدان قدس عبور می‌کند، اجرایی شود که بخشی از مشکلات ناشی از بارش‌های شدید و آب‌های سطحی کاسته شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز