فاطمه صادقی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

هیچ ورزشکاری علاقه به ترک کشور خود ندارد/ مقابله با کرونا نیازمند عزم ملی و همیاری همه مردم است

۱۳۹۹/۰۱/۱۳ - ۱۲:۵۱:۱۲
کد خبر: ۹۸۳۰۴۵
هیچ ورزشکاری علاقه به ترک کشور خود ندارد/ مقابله با کرونا نیازمند عزم ملی و همیاری همه مردم است
ملی‌پوش کاراته ایران گفت: امیدوارم که همه ما بتوانیم در جایگاهی که قرار داریم برای کشورمان افتخار آفرین باشیم.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران، فاطمه صادقی کاراته کای کشورمان در گفتگویی با برنا ضمن تبریک سال نو و آرزوی صحت و سلامتی برای همگان گفت:  هفت سال است که ملی پوش این رشته هستم و در کارنامه ورزشی ام طلای امیدهای آسیا، نقره امیدهای جهان، جوانان جهان و نقره المپیک ساحلی را دارم.

وی افزود: در  حال حاضر عضو تیم ملی هستم  و تلاشم در خصوص ارتقا در این رشته ادامه دارد.

وی که از ورزشکاران ملارد است در خصوص ورزش این شهرستان عنوان کرد: ورزشکاران  منطقه ملارد پتانسیل بالایی دارند و اگر حمایت های لازم صورت بگیرد مطمئنا نتیجه خوبی خواهد داشت.

وی در خصوص مهاجرت ورزشکاران به کشورهای دیگر اظهار داشت: فکر نمی‌کنم کسی تمایل داشته باشد در کشوری که آشنایی با آن ندارد به بازی ادامه دهد و اگر حمایت صورت بگیرد هیچ ورزشکاری دوست ندارد خاک کشور خود را ترک کند و برای کشور دیگری در میادین بین‌المللی بازی کند.

صادقی افزود: امیدوارم که همه ما بتوانیم در جایگاهی که قرار داریم برای کشورمان افتخار آفرین باشیم و در همین جا از حمایت های خوب فدراسیون کاراته جمهوری اسلامی ایران از ورزشکاران این رشته تشکر می‌کنم.

وی در پایان با اظهار امیدواری درخصوص رفع معضل شیوع بیماری کرونا و بازگشت شرایط عادی به کشور عنوان کرد: از کادر درمانی، پزشکان و پرستاران که در این روزهای سخت تلاش می کنند قدردان هستم و برای مقابله با ویروس کرونا نیازمند عزم ملی و همکاری همه دستگاه ها و مردم هستیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز