ملی پوش کاراته ایران:

تلاشم در سال جدید قهرمانی در بازی های آسیایی است / لزوم حمایت مسوولین از ورزشکاران

۱۳۹۹/۰۱/۱۳ - ۲۳:۰۱:۰۰
کد خبر: ۹۸۳۰۵۱
تلاشم در سال جدید  قهرمانی در بازی های  آسیایی است  / لزوم حمایت مسوولین از ورزشکاران
مبینا حیدری، ملی پوش کاراته جمهوری اسلامی ایران، از برنامه های آتی خود در سال جدید خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران؛ مبینا حیدری، ملی پوش کاراته جمهوری اسلامی ایران، در گفتگویی با برنا ضمن تبریک سال نو به هموطنان و آرزوی صحت و سلامتی برای مردم کشورمان در خصوص فعالیت های خود گفت : پنج سال است که عضو تیم ملی هستم و در کارنامه ی ورزشی ام طلای و نقره و برنز آسیایی ،نقره جهانی و برنز المپیک جوانان را دارم.

وی افزود: قبل از سال در اردوهای تیم بزرگسالان در حال تمرین بودم که در حال حاضر به دلیل شیوع کرونا این تمرینات فعلا لغو شده است.

حیدری ادامه داد: سال پیش در اردوهای مالزی بودم اما متاسفانه آنگونه که باید حمایت های لازم انجام نشد و به مسابقات اعزام نشدیم .

وی خاطرنشان کرد: امیدوارم با رویکرد خوبی که فدراسیون کاراته جمهوری اسلامی در پیش گرفته و حمایت‌های مسئولین بتوانم در صحنه‌های بین المللی حضور موثری داشته باشم و برای سال جدید برای بازیهای آسیایی تلاش خود را بیشتر می کنم.

حیدری در پایان با آرزوی سلامتی برای مردم و رفع همه گیری کرونا در کشور گفت: این روزها کادر درمانی، پزشکان و پرستاران رسالت سنگینی را در بیمارستان‌ها در قبال  سلامت جامعه برعهده دارند جا دارد که در اینجا تشکر ویژه ای از این عزیزان داشته باشم و امیدوارم با همکاری و تعامل مردم عزیز کشورمان در امر پیشگیری از کرونا بتوانیم این مشکل را از سر بگذرانیم و در سال 99 اتفاقات خوبی برای کشورمان رقم بخورد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز