رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران در گفتگو با برنا:

واحدهای معدنی استان تهران فعال است/ اصل کار تولید کشور تعطیل پذیر نیست

۱۳۹۹/۰۱/۱۴ - ۱۲:۱۷:۵۷
کد خبر: ۹۸۳۵۴۶
واحدهای معدنی استان تهران فعال است/ اصل کار تولید کشور تعطیل پذیر نیست
یدالله صادقی اظهار داشت، واحدهای معدنی و تولیدی استان تهران فعال است و برنامه ریزی برای تعطیلی این اماکن انجام نشده است.

به گزارش خبرگزاری برنا تهران، یدالله صادقی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران در گفتگو با برنا در خصوص برخی اخبار منتشر شده در کانال ها و شبکه های مجازی مبنی بر تعطیلی برخی معادن به دلیل شیوع ویروس کرونا در استان ضمن تکذیب این اخبار گفت: با توجه به دستور و بخشنامه ستاد ملی کرونا و ستاد کرونای وزارت صنعت، معدن و تجارت و موارد مطروحه در جلسه ستاد ملی کرونا، اصل کار تولید کشور آنهم در سالی که بنام سال جهش تولید نامگذاری گردیده تعطیل پذیر نیست و موضع رسمی وزارت صنعت، معدن و تجارت طبق فرمایشات جناب مدرس خیابانی قائم مقام وزیر صمت جلوگیری از ایجاد و هرگونه وقفه در کلیه واحدهای تولیدی کشور و بخش های صنعتی و معدنی می باشد.

وی اظهار کرد،  طبق روال گذشته برخی از معادن استان تهران نظیر شن و ماسه در أیام نوروز تعطیل می شود و این موضوع ارتباطی با این ویروس ندارد.

صادقی تاکید کرد، تاکنون توصیه و دستورالعملی از سوی دولت در خصوص تعطیلی معادن، واحدهای صنعتی و تولیدی به دلیل شیوع کرونا داده نشده است.

 رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران در پایان تصریح کرد: براساس قوانین و نظام کنترلی محیط های کارگری و صنعتی پایش می شود و برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا دستورات و توصیه های لازم به واحدهای اقتصادی داده شده است. 

 

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز