ضرورت توجه مردم به راهبرد در خانه ماندن /شهروندان دستورالعمل های مقابله با کرونا را از منابع رسمی پیگیری کنند

۱۳۹۹/۰۱/۱۵ - ۲۳:۲۴:۳۷
کد خبر: ۹۸۳۹۶۳
ضرورت توجه مردم به راهبرد در خانه ماندن /شهروندان دستورالعمل های مقابله با کرونا را از منابع رسمی پیگیری کنند
رئیس شورای اطلاع رسانی استان تهران با اشاره به ضرورت توجه مردم به راهبرد در خانه ماندن بر پیگیری دستورالعمل های مقابله با کرونا از منابع رسمی تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا ؛ شکراله حسن بیگی با اشاره به برگزاری جلسه ستاد مقابله با کرونا کلانشهر تهران در دانشگاه علوم پزشکی اظهار داشت: در این جلسه موضوعات و اقدامات مربوط به طرح فاصله گذاری اجتماعی با حضور مسئولان بررسی شد.

وی با اشاره به حضور مردم در منازل در روز طبیعت افزود: از همه هموطنان و مردم فهیم استان تهران به جهت رعایت طرح فاصله گذاری اجتماعی به ویژه در روز طبیعت تقدیر و تشکر می کنیم و تقاضا داریم تا مردم راهبرد در خانه ماندن را به طور مستمر مورد توجه قرار دهند.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار تهران عنوان کرد: هدف اعمال طرح فاصله‌گذاری اجتماعی و تشدید نطارت‌ها، قطع زنجیره ویروس کرونا می باشد که تا ۲۰ فروردین ماه ادامه دارد.

حسن بیگی با اشاره به ضرورت توجه به نکات بهداشتی و پرهیز از تجمع و تردد غیرضروری گفت: مردم اطلاعات و دستورالعمل های بهداشتی را از ستاد ملی مقابله با کرونا و از منابع رسمی به ویژه صدا و سیما دنبال کنند تا با همراهی و مشارکت مردم و مسئولان از این وضعیت عبور کنیم.

 

 

نظر شما