توسط اداره بهزیستی در شهرستان ملارد انجام شد؛

توزیع بسته های بهداشتی و آموزشی برای کودکان کار

۱۳۹۹/۰۱/۱۶ - ۱۲:۰۶:۱۸
کد خبر: ۹۸۴۱۰۳
توزیع بسته های بهداشتی و آموزشی برای کودکان کار
باتوجه به طرح اجرای بخشنامه نکات آموزشی و پیشگیری و مراقبت از شیوع ویروس کووید 19 ویژه کودکان کار و خیابان کارشناسان اورژانس اجتماعی (۱۲۳) بهزیستی در سطح شهرستان اقداماتی را انجام دادند.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ آمنه سماوات مسئول اورژانس اجتماعی به همراه کارشناسان این اداره با حضور در سطح شهر آموزش‌های لازم را برای پیشگیری از ابتلا و جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و جنبه‌های مختلف خطر برای این بیماری به کودکان کار ارائه  و بسته‌ها بهداشتی و مواد ضدعفونی کننده برای استفاده شخصی این قشر را در اختیارشان قرار دادند.

داود خادم رئیس اداره ضمن تبریک سال جدید گفت: این اداره نیز با رعایت بخشنامه اعلام شده از سوی سازمان آماده ارائه خدمات به مراجع کنندگان میباشد.

وی افزود: شیوع ویروس کرونا تهدیدی جدی برای سلامتی اقشار آسیب پذیر میباشد به همین منظور تیم های اورژانس اجتماعی این اداره با حضور در سطح شهرستان ملارد مانند چهارراه‌ها و خیابانها و پارکها بسته های آموزشی و نیز بهداشتی شامل : ماسک، دستکش، ژل ضدعفونی کننده و صابون یک نفره  را تحویل و آموزشهایی را به این کودکان ارائه دادند و این نکته را متذکر شدند که ممکن است علائم بیماری شدید نباشد اما آنها می توانند ناقل این بیماری در خانواده باشند.

خادم در ادامه ضمن تقدیر و تشکر از خیرین جهت تهیه این بسته ها ، گفت: کارشناسان این اداره همچنین با  خانواده های کودکان کار در خصوص انتقال بیماری کرونا صحبت و از آنها خواستند با توجه به شیوع گسترده این بیماری و در خطر بودن فرزندان و نیز خانواده های آسیب پذیر از حضور فرزندانشان در سطح شهر جلوگیری کرده و رعایت نکات بهداشتی را جدی بگیرند.

 

4

1

 

نظر شما