دبیر انجمن مردم نهاد سفیران جوان زندگی در گفتگو با برنا:

سازمان های مردم نهاد جوانان در راستای گام دوم انقلاب اسلامی ایران به خوبی درخشیده اند

۱۳۹۹/۰۱/۱۷ - ۱۸:۲۲:۴۸
کد خبر: ۹۸۴۷۷۷
سازمان های مردم نهاد جوانان در راستای گام دوم انقلاب اسلامی ایران به خوبی درخشیده اند
محمد گل محمدی دبیر انجمن مردم نهاد سفیران جوان زندگی استان تهران از عملکرد خوب سازمان های مردم نهاد جوانان سراسر کشور در راستای اجرای موفقیت آمیز گام دوم انقلاب اسلامی ایران سخن گفت و بیان داشت: از زمان ابلاغ گام دوم توسط رهبر معظم انقلاب و تشکیل سازمان های مردم نهاد جوانان، سمن ها در راستای اجرای گام دوم انقلاب از همه توان سازمانی خود استفاده کرده و به خوبی در این عرصه درخشیده اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا از تهران، محمد گل محمدی دبیر انجمن مردم نهاد سفیران جوان زندگی استان تهران ضمن عرض تبریک به مناسبت فرا رسیدن ولادت با سعادت حضرت علی اکبر (ع) و آغاز هفته جوان به جوانان غیور ایران زمین و آرزوی توفیق روز افزون جوانان در همه‌ی زمینه ها از اجرای موفقیت آمیز سازمان های مردم نهاد جوانان در راستای تحقق اهداف گام دوم انقلاب اسلامی و ترسیم آینده ای روشن توسط جوانان سخن گفت و بیان داشت: گام دوم انقلاب اسلامی ایران که توسط رهبر معظم انقلاب ابلاغ شد به خوبی جایگاه جوانان را در عرصه مدیریت کشور مشخص کرده است، در گام دوم صراحتا به این نکته اشاره شده است که برای رسیدن به قلعه موفقیت انقلاب اسلامی باید از ظرفیت جوانان در عرصه های مختلف من جمله اجتماعی، اقتصادی، سیاسی و... استفاده کرد.

گل محمدی ادامه داد: امیدوارم جناب آقای حسن روحانی رئیس جمهور محترم دولت تدبیر و امید همچنان که در دوران تصدی خود سعی کرده است از جوانان استفاده کند، تا پایان عمر دولتش به ویژه امسال نیز از ظرفیت جوانان بیش از پیش بهره گیرد چرا که با عملکرد مثبت جوانان در عرصه های مختلف علمی، سیاسی، اجتماعی، ورزشی و... در طول دوره آغاز انقلاب اسلامی ایران تا کنون به خوبی نشان داده شده است که هر جا به جوانان اعتماد شود و اجازه فعالیت به او داده شود به خوبی می تواند از پس مسئولیت پذیرفته شده خود بر آید، همچنین رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران مکررا در سخنان خود به استفاده از ظرفیت جوانان در دولت ها و نهاد های خصوصی تاکید داشته اند و امسال را نیز سال جهش تولید نام گزاری فرموده اند، آیا نیروی جز نیروی جوانی توان جهش تولید را دارد؟ به عقیده بنده برای تحقق این شعار مهم و کلیدی باید در عرصه های مختلف من جمله علمی و اقتصادی از نخبگان جوان سراسر کشور استفاده کرد تا به لطف خدا در سال های آتی شاهد افزایش کیفیت زندگی جوانان باشیم.

دبیر انجمن مردم نهاد سفیران جوان زندگی همچنین در خصوص افزایش استرس و اضطراب ناشی از مشکلات به وجود آمده من جمله ویروس کرونا در سطح کشور سخن گفت و بیان داشت: متاسفانه کشور در چند سال اخیر شاید اتفاقات ناگواری همچون زلزله، سیل، ورشکستگی های اقتصادی و چند مدتی نیز می شود درگیر ویروس کرونا است، در این شرایط بحرانی متاسفانه شاهد افزایش استرس و اضطراب، اختلافات زوجین، خودکشی، نزاع های خیابانی و... هستیم که خب بنده از همه دستگاه های دولتی و غیر دولتی مانند سازمان های مردم نهاد مرتبط با سلامت اجتماعی و روانی جامعه تقضا دارم برنامه مدون و جامعه ای را جهت خدمت به مردم تدوین و از تمام ظرفیت خود برای اجرای هر چه بهتر آن استفاده کنند. انجمن مردم نهاد سفیران جوان زندگی که در حوزه سلامت اجتماعی و روانی جوانان استان تهران فعاایت دارد نیز در توان خود با عضویت در کمیته مبارزه با کرونا سازمان های مردم نهاد جوانان استان تهران و انجام فعالیت های مختلف سعی کرده است در راستای کاهش بحران اقدام نماید. همچنین انجمن مردم نهاد سفیران جوان زندگی با تشکیل تیمی متشکل از متخصصین حوزه های روان شناسی، تحصیلی و رسانه ای قصد دارد به طور رایگان در زمینه های عنوان شده از امروز که ولادت با سعادت حضرت علی اکبر(ع)  و آغاز هفته جوان است به شهروندان در سه رده سنی، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان خدمات ارائه دهد.

وی عنوان کرد: بی شک برای رفع شرایط بحرانی به وجود آماده باید تمامی سازمان های مردم نهاد و دستگاه های دولتی بسیج شوند و از تمام ظرفیت خود در این راستا استفاده کنند، من امیدوارم دستگاه های دولتی بیش از پیش سازمان های مردم نهاد را به رسمیت شناخته و در جهت همکاری با آنان اقدام نماید.

محمد گل محمدی در پایان ضمن تبریک مجدد به جوانان به مناسبت آغاز هفته جوان و ابراز امیدواری در خصوص آینده روشن جوانان در سال های آتی گفت: حضرت علی اکبر (ع) الگوی کاملی برای ما جوانان در تمامی زمینه ها هستند و امیدوارم خداوند بلند پایه توفیق شهادت در راه خدمت و احقاق حق را در سن جوانی به بنده و همه کسانی که آرزوی شهادت دارند عطا فرماید تا در جوانی شهد شیرین شهادت را احساس کرده و عاقبتمان ختم به خیر شود ان شا الله.

 

 

 

 

نظر شما