خطیبی:

همکاری مردم در مبارزه با کرونا ادامه یابد/ ضرورت اطلاع رسانی بموقع نحوه فعالیت کسبه از سوی اتاق اصناف

۱۳۹۹/۰۱/۱۹ - ۱۰:۵۸:۲۶
کد خبر: ۹۸۵۳۸۵
همکاری مردم در مبارزه با کرونا ادامه یابد/ ضرورت اطلاع رسانی بموقع نحوه فعالیت کسبه از سوی اتاق اصناف
فرماندار شهرستان قرچک گفت: قطع زنجیره انسانی ویروس کرونا، رعایت بهداشت فردی و اجتماعی و عدم تردد غیرضروری در سطح شهرستان بطور حتم در شکست این ویروس کمک شایانی خواهد کرد و همکاری آحاد مردم باید ادامه یابد.

به گزارش خبرگزاری برنا ؛ بهمن خطیبی با تبریک پیشاپیش عید بزرگ نیمه شعبان در جلسه کمیته امنیت، انتظامی و اجتماعی مقابله با ویروس کرونا افزود: گندزدایی اماکن عمومی شهری و روستایی همچنان با قوت ادامه یابد و در این باره ادارات متولی و همچنین گروه های خودجوش باید با نظارت شبکه بهداشت و درمان فعالیت کنند.

وی یادآور شد: مدیریت پسماندهای بیمارستانی بصورت اصولی انجام می شود و تاکید ما به شهرداری و دهیاری ها این است که کماکان جمع آوری پسماندهای شهری و روستایی را به صورت اصولی انجام داده و حتی با حساسیت بیشتر اقدام کنند.

این مسئول افزود: دفن بیماران کرونایی نیز تا کنون با کمترین تنش انجام و مردم اطمینان داشه باشند مطابق دستورالعمل های واصله صورت می پذیرد.

خطیبی عنوان کرد: شبکه بهداشت و درمان مرجع رسمی اعلام آمار فوت ناشی از ویروس کرونا و همچنین مبتلایان به بیماری کووید 19 است و ادارات و اشخاص دیگر نباید در این باره اظهار نظر کرده یا آمار خلاف واقع ارائه دهند.

وی اضافه کرد: با پدید آمدن این ویروس فضای اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی کشور دچار مشکل شده و همه باید با احساس مسئولیت کمک کنیم تا بیش از این دچار آسیب نشویم.

فرماندار قرچک افزود: ۸۷ درصد مردم شهرستان قرچک در طرح غربالگری الکترونیکی کرونا شرکت کردند که این آمار تا پایان هفته افزایش می باید.

وی تصریح کرد: همه ادارات موظفند در اجرای مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا با شبکه بهداشت و درمان نهایت همکاری را داشته باشند.

خطیبی ادامه داد: طرح فاصله گذاری اجتماعی بخصوص در بخش همکاری اصناف اثرگذاری خوبی در کشور داشته و ضمن قدردانی از تمامی کسبه خواستار ادامه روند همکاری ها هستیم.

وی عنوان کرد: اداره صمت و اتاق اصناف باید پیش بینی های لازم را داشته باشند و به محض ابلاغ تصمیمات ملی، استانی و شهرستانی از طریق اتحادیه ها کسبه را در جریان امور قرار دهند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز