حسن خلیل‌آبادی؛

لزوم توجه ستاد مقابله با کرونا به سکونتگاه‌های غیررسمی شهرری/ ضرورت نظارت بر وضعیت پادگان‌ها و زندان‌ها

۱۳۹۹/۰۱/۱۹ - ۱۲:۳۶:۳۱
کد خبر: ۹۸۵۴۷۵
لزوم توجه ستاد مقابله با کرونا به سکونتگاه‌های غیررسمی شهرری/ ضرورت نظارت بر وضعیت پادگان‌ها و زندان‌ها
حسن خلیل‌آبادی عضو شورای اسلامی شهر تهران، در دویست و هفتمین جلسه رسمی شورا گفت : متاسفانه سامانه ۴۰۳۰ به درستی پاسخگو نبوده و پس از ۲۰ دقیقه پشت خط ماندن تلفن را قطع کردند و به اجبار سوالاتم را از دیگران پرسیدم.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ حسن خلیل‌آبادی عضو شورای اسلامی شهر تهران، ری و تجریش صبح روز سه شنبه ۱۹ فروردین در دویست و هفتمین جلسه رسمی این شورا ضمن تشکر از زحمات علیرضا زالی، فرمانده ستاد مقابله با کرونا در استان تهران گفت: ستاد مقابله با ویروس کرونا در این برهه با زحماتی که در بیمارستان‌ها می‌کشند و با ایثار از خود گذشتگی‌شان، در اذهان یادگاری به یاد ماندنی از خود به جا گذاشتند.

وی افزود: متاسفانه سامانه ۴۰۳۰ به درستی پاسخگو نبوده و پس از ۲۰ دقیقه پشت خط ماندن تلفن را قطع کردند و به اجبار سوالاتم را از دیگران پرسیدم.

خلیل‌آبادی ضمن اشاره به وضعیت اتباع، پسماند و سکونت‌گاه‌های غیر رسمی در جنوب شهر تهران اظهار کرد: شهرری با این مسائل بیش از سایرین مواجه است، لذا از رئیس ستاد مقابله با کرونا تقاضا دارم، اگر مقدور است به بیمارستان فیروزآبادی و بیمارستان شهدای هفتم تیر شهرری توجه بیشتری کنند.

این عضو شورای شهر با بیان اینکه نیازهای بهداشتی و درمانی شهرستان ری کافی نیست، عنوان کرد: در شهرری حوزه بهداشت و درمان متعلق به دو بخش است، بهداشت آن در یک دانشگاه و درمان آن در دانشگاه دیگری پیگیری می‌شود. متاسفانه این وضعیت در ادامه خدمات بهداشتی و درمانی ناهماهنگی ایجاد می‌کند که باید رفع شود.

خلیل‌آبادی با اشاره به وضعیت پادگان‌ها در شرایط درگیری کشور با کرونا گفت: یکی از همکارانم که نگران وضعیت فرزند سربازش بود با من تماس گرفت و عنوان کرد؛ هیچ امکاناتی برای پیشگیری از مبتلا شدن سربازان وجود ندارد و این عزیزان در خوابگاه‌های حدود ۳۰ نفره اوقات خود را می‌گذرانند، از این رو تقاضا می‌کنم به پادگان‌ها، زندان‌ها و مراکز اجتماعی توجه بیشتری شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز