فرماندار شمیرانات:

سیره ائمه اطهار برای جوانان تبیین شود

۱۳۹۹/۰۱/۲۰ - ۱۰:۱۹:۴۹
کد خبر: ۹۸۵۷۸۶
سیره ائمه اطهار برای جوانان تبیین شود
فرماندار شمیرانات در گفت و گو با رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بر لزوم تبیین سیره ائمه اطهار به ویژه برای قشر جوان تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ سید مهدی ساداتی در دیدار با حجت الاسلام والمسلمین اکبر زوبین اظهار داشت: باید تلاش کنیم تا روش زندگی، بیانات و سنت های ائمه اطهار سرلوحه زندگی فردی و اجتماعی امروز بویژه برای جوانان که آینده سازان کشور هستند، قرار بگیرد.

وی افزود: در راستای تحقق این هدف قالب ارائه سیره بزرگان نیز اهمیت بسزایی در تاثیرگذاری دارد چرا که پذیرش نسل امروز قطعاً با گذشته متفاوت است.

این مقام مسئول تصریح کرد: الگوبرداری از ائمه اطهار و بزرگان دینی در هدایت جامعه و ارتقای سطح فرهنگی و اخلاقی افراد در زندگی شخصی و اجتماعی قطعاً مثمر ثمر خواهد بود.

فرماندار شمیرانات خاطرنشان کرد: سازمان تبلیغات اسلامی در کشور پرچمدار امور فرهنگی است و از متولیان اصلی تحقق این مهم در جامعه به شمار می آید.

حجت الاسلام اکبر زوبین، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شمیرانات نیز از اعزام روحانیون شهرستان به بیمارستان های پذیرنده بیماران کرونایی به منظور خدمت در حوزه بهداشت و سلامت در سطح شهر تهران خبر داد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز