با حضور استاندار تهران؛

مراسم تودیع و معارفه معاون هماهنگی امور اقتصادی برگزار شد

۱۳۹۹/۰۱/۲۰ - ۱۴:۲۶:۳۶
کد خبر: ۹۸۵۹۸۷
مراسم تودیع و معارفه معاون هماهنگی امور اقتصادی برگزار شد
مراسم تودیع محمد امامی امین معاون سابق و معارفه حشمت اله عسگری معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران با حضور استاندار تهران برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا ؛ امروز چهارشنبه 20 فروردین ماه مراسم تودیع و معارفه معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران با حضور انوشیروان محسنی بندپی و سایر مسئولان برگزار شد؛ در این مراسم از زحمات محمد امامی امین معاون سابق هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران تقدیر و تشکر شد و حشمت اله عسگری به عنوان معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران معارفه شد.

امامی امین در این مراسم با اشاره به فعالیت 5 ساله در حوزه اقتصادی استان به تشریح وضعیت و اقدامات انجام شده پرداخت که کاهش نرخ بیکاری، تعامل با فعالین اقتصادی و بخش خصوصی، تلاش برای اصلاح قانون ممنوعیت استقرار صنایع در شعاع 120 کیلومتری و غیره از مهم‌ترین اقدامات می باشد.

عسگری نیز در این مراسم بر ضرورت هوشمندسازی اقتصاد، بکارگیری ظرفیت شرکت‌های دانش بنیان در بخش‌های اقتصادی و تسریع در مشارکت بانک‌ها جهت ارائه تسهیلات اشتغال تاکید کرد.

در ادامه نیز محسنی بندپی استاندار تهران ضمن تقدیر از زحمات معاون سابق به ارائه راهبردهای لازم خطاب به معاون جدید جهت ارتقاء وضعیت اقتصادی استان پرداخت.

امید که با تلاش و پیگیری مسئولان و همراهی و مشارکت مردم به لطف خدا با شکست کرونا شاهد ارتقا وضعیت اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و فرهنگی و غیره ایران اسلامی و همراستا با آن در استان تهران باشیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز