روایت معاون سابق هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران از تلاش برای بهبود وضعیت اقتصادی

۱۳۹۹/۰۱/۲۰ - ۱۷:۱۶:۴۵
کد خبر: ۹۸۶۰۶۰
روایت معاون سابق هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران از تلاش برای بهبود وضعیت اقتصادی
معاون سابق هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران با اشاره به کاهش نرخ بیکاری استان تهران و همچنین پیگیری برای اصلاح قانون محدودیت استقرار صنایع در شعاع ۱۲۰ کیلومتری به تشریح فعالیت‌های معاونت اقتصادی پرداخت.

به گزارش خبرگزاری برنا ؛ محمد امامی امین در جلسه تودیع و معارفه معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری تهران با اشاره به اینکه ۵ سال توفیق خدمت به مردم استان تهران را داشتم اظهار داشت: یکی از نعمات بزرگ الهی توفیق خدمتگزاری به مردم است، تمام تلاش ما این بود که به عنوان دیده‌بان اقتصادی در استان تهران تصمیماتی بگیریم که منتج به تصمیم مدیریتی در کلان کشوری شود.

وی با بیان اینکه در معاونت اقتصادی شعار ما این بوده که همواره خدمتگزار بخش تولید و خدمات هستیم افزود: امسال به عنوان سالی که از سوی مقام معظم رهبری به نام جهش تولید نامیده شده سال بسیار مهمی می باشد.

معاون سابق هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران بیان کرد: استان تهران با توجه به شرایط خاص که ۱۷ هزار کارخانه و ۸۰ شهرک و لکه صنعتی دارد به خاطر محدودیت‌های استقرار صنایع در شعاع ۱۲۰ کیلومتر بالغ بر ۳۵ هزار کارخانه در سطح استان تهران داریم که بار سنگینی بر دوش متولیان امر می گذارد، که همواره آرزوی قلبی من این بود تا موضوع محدودیت شعاع ۱۲۰ کیلومتر را از استان تهران رفع کنم.

امامی امین سپس با اشاره به حمایت استاندار تهران از حوزه تولید عنوان کرد: در سال گذشته به عنوان سال رونق تولید بیش از ۹۵ درصد مراجعاتی که به ما ارجاع داده می‌شد در راستای درخواست افزایش ظرفیت تولید بود؛ همچنین نرخ رشد بیکاری کاهشی بود و از ۱۲.۷ در سال ۹۷ به کمتر از ۱۰ درصد در سال ۹۸ رسید و اگر ویروس کرونا نبود قطعا اسفند باشکوهی به لحاظ اقتصادی برگزار می‌کردیم.

وی با اشاره به اینکه ویروس کرونا قطعاً مشکلاتی در تمام شئون به ویژه بخش اقتصادی داشته گفت: امید است که همیت و همدلی سبب شود تا زمینه تحقق جهش تولید فراهم شود که انتخاب آقای عسگری را به فال نیک می گیریم و با توجه به تجربیات ایشان امید است که زمینه‌ساز اقدامات مناسبی در سطح استان تهران شوند.

معاون سابق هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران همچنین خاطرنشان کرد: از همه همکاران و دوستان به ویژه فعالان اقتصادی و بخش خصوصی که در این مدت به اینجانب در راستای ارتقا وضعیت اقتصادی استان کمک کردند تقدیر و تشکر می کنم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز