ساداتی:

عملکرد شهرداری شمیرانات در مقابله با کرونا کم نظیر است

۱۳۹۹/۰۲/۰۲ - ۱۰:۵۶:۳۰
کد خبر: ۹۹۱۳۰۵
عملکرد شهرداری شمیرانات در مقابله با کرونا کم نظیر است
فرماندار شهرستان شمیرانات ضمن قدردانی از سید حمید موسوی، شهردار و پرسنل خدوم شهرداری منطقه یک (شمیران) گفت: عملکرد قوی این نهاد در مقابله با ویروس کرونا مثال زدنی و شایسته تقدیر است.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ سید مهدی ساداتی شامگاه دوشنبه در خصوص اقدامات این شهرداری در راستای مقابله با ویروس کرونا به آموزش و آگاهی بخشی در سطح وسیع و تنوع روش های اطلاع رسانی، اعمال انسداد مسیرهای دسترسی به ۲۰۵ بوستان و تفرجگاه شمال پایتخت، اهدای بیش از ۴۰۰ پک حمایتی به نیازمندان اشاره کرد.

وی افزود: گند زدایی معابر عمومی، غربالگری خانواده بزرگ شهرداری شمیران، ضد عفونی وسایل حمل و نقل عمومی و ضدعفونی خیابان ولیعصر از اقدامات مستمر و موثر این نهاد بود.

 این مقام مسئول خاطرنشان کرد: همکاری و هم افزایی شهرداری منطقه یک با سپاه ناحیه جماران و بسیج محلات در گندزدایی معابر منجر به اجرای طرحی جهادی و موفق شد.

فرماندار شمیرانات بیان داشت: بازپروری فضای سبز بیمارستان های مسیح دانشوری و شهدای تجریش، پهن نمودن ۴۵ فرش گل همزمان با مناسبت باستانی عید نوروز، کاشت ۴۵ هزار پیازچه گل لاله نیز از دیگر وظایف مشخص شهرداری بود که برنامه های فشرده مقابله با کرونا مانع اجرای آنها نشد و شهردار و پرسنل این شهرداری توانستند به نحو احسن به وظایف خود عمل کنند.

ساداتی با بیان اینکه هر یک از شهروندان در مسیر شکست ویروس منحوس کرونا وظایف اجتماعی نیز دارند اظهار داشت: بی شک ریشه کن شدن این بیماری و مقابله با این بحران جهانی علاوه بر سیاست گذاری صحیح و تلاش کادر درمان نیازمند احساس مسئولیت فردی و اجتماعی شهروندان و همدلی و صبوری است.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز