تاکید فرماندار پاکدشت بر ترویج فرهنگ کتابخوانی

۱۳۹۹/۰۲/۰۸ - ۱۰:۱۸:۰۰
کد خبر: ۹۹۴۰۴۵
تاکید فرماندار پاکدشت بر ترویج فرهنگ کتابخوانی
فرماندار و رئیس انجمن کتابخانه‌های عمومی شهرستان پاکدشت در پیامی از مردم دوست‌دار کتاب و شریف شهرستان برای شرکت گسترده در دهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی دعوت کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ فرماندار و رئیس انجمن کتابخانه‌های عمومی شهرستان پاکدشت در پیامی از مردم دوست‌دار کتاب و شریف شهرستان برای شرکت گسترده در دهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی دعوت کرد.

بر پایه این گزارش فرماندار پاکدشت ضمن تبریک فرارسیدن ماه مبارک رمضان ، توسعه و‌ ترویج فرهنگ کتابخوانی را از نیازهای مهم جامعه امروز دانست و گفت: تقویت و توسعه این فرهنگ مستلزم توجه همگانی است.

تمهیدی افزود: باید درشهرها و روستاها و سایر اماکن به امرکتاب و کتابخوانی توجه بیشتری صورت گیرد.

وی برگزاری جشنواره کتابخوانی رضوی  به ویژه در این ایام که بسیاری از شهروندان به دلیل مقابله با شیوع کرونا در خانه مانده اند را راهکاری موثر در ترویج فرهنگ کتابخوانی دانست.

فرماندار پاکدشت ضمن تقدیر از زحمات رئیس و کتابداران اداره کتابخانه های عمومی پاکدشت در برگزاری مجازی جشنواره کتابخوانی رضوی در سال جاری  گفت: الگوگیری از زندگی ائمه اطهار در عرصه ای که دشمنان سعی در کم کردن جایگاه واقعی اسلام دارند کاری گرانبها است و در این مسیر تمامی ادارات باید یاری رسان اداره کتابخانه های عمومی پاکدشت باشند.

تمهیدی ،ترویج فرهنگ کتابخوانی را از نیازهای مهم جامعه امروز دانست وگفت این جشنواره راهی برای گسترش فرهنگ رضوی با ابزار مطالعه  است و توجه به آن امری ضروری است.

وی ضمن دعوت از تمام ادارات و سازمان ها جهت مشارکت در دهمین جشنواره کتابخوانی رضوی افزود: اگر دستگاه های اجرایی در ترویج و توسعه فرهنگ کتابخوانی برنامه ریزی های مدونی داشته باشند، شاهد شکوفایی این حوزه در سطح شهرستان خواهیم بود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز