تاکید فرماندار ری بر همکاری دستگاه های اجرایی با نهضت سوادآموزی

۱۳۹۹/۰۲/۰۸ - ۱۰:۲۶:۴۲
کد خبر: ۹۹۴۰۵۰
تاکید فرماندار ری بر همکاری دستگاه های اجرایی با نهضت سوادآموزی
فرماندار ری گفت: یکی از راهکارهای اساسی افزایش نرخ سوادآموزی، همکاری ادارات و دستگاه های اجرایی شهرستان ری با نهضت سواد آموزی است به نحوی که ادارات در صورت مراجعه افراد بی سواد، مشخصات فرد مورد نظر را در اختیار نهضت سوادآموزی قرار دهند.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ حسین توکلی کجانی معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری اظهار داشت: ارتقای سطح علم و دانش در جامعه افزایش فرهنگ و آگاهی را بهمراه دارد و بی سوادی موضوعی است که به معضلی اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی در جامعه تبدیل می گردد چرا که یکی از دلایل آسیب های اجتماعی موضوع بی سوادی و عدم آگاهی افراد است.

معاون استاندار تهران افزود: در شهرستان ری سوادآموزی 70 درصد از جامعه هدف در سال 98 تحقق پیدا کرده است که بایستی در سال جاری موضوع سواد آموزی در شهرستان توسط دستگاه های مربوطه بطور جدی پیگیری شود و درصد سواد آموزی افزایش یابد.

فرماندار ویژه شهرستان ری گفت: یکی از راهکارهای اساسی افزایش نرخ سوادآموزی، همکاری ادارات و دستگاه های اجرایی شهرستان ری با نهضت سواد آموزی است به نحوی که ادارات در صورت مراجعه افراد بی سواد، مشخصات فرد مورد نظر را در اختیار نهضت سوادآموزی قرار دهند.

توکلی کجانی تصریح کرد: برای شناسایی افراد بی سواد بایستی از ظرفیت تامین اجتماعی، جهاد کشاورزی، بهزیستی، کمیته امداد امام خمینی (ره) و صنایع که با اقشار مختلف در ارتباط هستند استفاده کرد.

وی افزود: برای هدفمند شدن نهضت سواد آموزی بایستی کارهای مطالعاتی صورت گیرد و پس از شناسایی جامعه هدف با اقدامات پژوهشی طریقه آشنایی افراد با نهضت سواد آموزی مشخص شود تا با برنامه ریزی منسجم و تعیین بسته های تشویقی، میزان انگیزه و مشارکت افراد بی سواد را افزایش داد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز