ساداتی:

لواسان بزرگ الگوی جذب سرمایه مردمی است

۱۳۹۹/۰۲/۱۰ - ۱۵:۰۸:۳۷
کد خبر: ۹۹۵۳۴۵
لواسان بزرگ الگوی جذب سرمایه مردمی است
فرماندار شهرستان شمیرانات با اشاره به جذب ۴ میلیارد تومانی سرمایه مردمی توسط شورای اسلامی لواسان بزرگ گفت: این منطقه با عملکرد موفق خود در جذب مشارکت های مردمی می تواند الگوی مناسبی برای دیگر مناطق باشد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ سید مهدی ساداتی روز چهارشنبه در دیدار با رئیس و اعضای شورای اسلامی این روستا بیان داشت: شفاف سازی اقدامات و هزینه کرد مشارکت های مردمی عامل اساسی جلب اعتماد و جذب سرمایه های مردمی است لذا شوراهای اسلامی باید اطلاع رسانی را سرلوحه کار خود قرار دهند.

 وی تاکید کرد: مشارکت های مردمی در کنار اعتبارات دولتی کلید توسعه و پیشرفت روستا خواهد بود.

میرزا آقابیگ، رئیس شورای اسلامی لواسان بزرگ اظهار داشت: این روستا مفتخر است ۵۰ شهید و ۱۰۰ جانباز و ایثارگر را در راه ادای دین به کشور تقدیم کرده و اهالی ولایتمدار و شهیدپرور آن همواره پای نظام ایستاده اند.

وی با اشاره به هزینه کرد مشارکت های مردمی به احداث مخزن آب و اصلاح ۲۰ درصد از شبکه آب منطقه اشاره کرد و گفت: خدمات رسانی در مسیر توسعه روستا و بهبود شرایط زندگی اهالی همواره ادامه دارد و شورا که نمایندگان مردم هستند در این راه از هیچ تلاشی فرو گذار نخواهند بود.

میرزا آقابیگ همچنین از کمبود امکانات بهداشتی درمانی و نیاز به بازنگری طرح هادی به عنوان مهمترین مشکلات روستای لواسان بزرگ اشاره کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز