مراسم بدرقه تیم ملی بسکتبال سه نفره بانوان و رونمایی از پیراهن تیم ملی

۱۴۰۰/۰۳/۰۲ - ۱۳:۵۸:۰۷
کد خبر: ۱۱۸۲۸۲۷
مراسم بدرقه تیم ملی بسکتبال سه نفره بانوان و رونمایی از پیراهن تیم ملی
عصر دیروز طی مراسمی در سالن اجتماعات فدراسیون بسکتبال، از پیراهن تیم ملی بسکتبال بانوان رونمایی شد.

به گزارش برنا، عصر دیروز طی مراسمی در سالن اجتماعات فدراسیون بسکتبال، از پیراهن تیم ملی بسکتبال بانوان رونمایی شد.

در طی این مراسم اعضای تیم ملی بسکتبال سه نفره بانوان، امین طباطبایی رئیس فدراسیون، فریده شجاعی نایب رئیس بسکتبال بانوان، محمد کسایی‌پور رئیس کمیته بسکتبال سه نفره، گلاره کاکاونپور مسئول دپارتمان بسکتبال سه نفره بانوان حضور داشتند.

شرکت داریا همراه، حامی مالی فدراسیون و آژانس تبلیغاتی مات، به‌عنوان متولی انحصاری فعالیت‌های ارتباطات بازاریابی، از دیگر حاضرین این مراسم بودند و به امضای نمادین پیراهن تیم ملی بسکتبال پرداختند.

در این مراسم از شرکت نیلموتی نیز به دلیل حمایت و ارائه لباس‌های تیم ملی بسکتبال بانوان، تشکر و قدردانی شد و فدراسیون از این شرکت قول گرفت تا طراحی ویژه ایرانی اسلامی لباس‌های تیم ملی و اجرای آن را برای مسابقات المپیک 2021 بر عهده بگیرد.

شادی عبدالوند، نگین رسولی، دلارام وکیلی و معصومه اسماعیل‌زاده اعضای تیم ملی سه نفره بانوان هستند که زیر نظر نیکا بیک لیک لی، تمرینات خود را پشت سر گذاشته‌اند و آماده اعزام به مسابقات انتخابی المپیک اتریش شدند.

در این سری از مسابقات که به میزبانی اتریش برگزار خواهد شد، تیم ایران باید با تیم‌های تایلند، ژاپن، استرالیا و اوکراین به رقابت بپردازد که از این بین سه تیم جواز حضور در مسابقات المپیک 2022 توکیو را کسب خواهد کرد.

در ادامه نیکا بیک لیک لی، سرمربی تیم ملی بسکتبال سه نفره بانوان، در خصوص مسابقات مجارستان توضیح دادند که ۶ تیم برتر رده‌بندی جهانی در آن حضور دارند و نباید در ۲ المپیک گذشته (ریو و لندن) شرکت کرده باشند.

مسابقات یونیورسالینی به میزبانی مجارستان برگزار می‌شود و از این مرحله یک تیم از بانوان و یک تیم از بخش مردان، سهمیه حضور در بازی‌های المپیک توکیو را بدست می‌آورند.

نظر شما