جوانگرایی خوبی در لیگ برتر والیبال نشسته صورت گرفته است

ترابی: نتایج قابل پیش‌بینی نیست

۱۳۹۴/۰۹/۲۴ - ۱۸:۳۸:۴۲
کد خبر: ۳۴۹۸۰۵
رئیس سازمان لیگ والیبال نشسته گفت: جوانگرایی خوبی در تیم‌ها انجام شده است و با وجود نیروهای جدید و باانگیزه و همچنین حضور ملی‌پوشان در تیم‌های مختلف شاهد مسابقات جذابی هستیم.

به گزارش سرویس ورزشی برنا لیگ برتر والیبال نشسته 94 با حضور تیم‌های ثامن‌الحجج سبزوار، گسترش فولاد تبریز، نفت و گاز گچساران، پالایش نفت آبادان، ذوب آهن، روان کارهای گلستان، هیات اصفهان و شهرداری ارومیه در جریان است و پنجشنبه 26 آذر ماه مسابقات هفته چهارم آن برگزار خواهد شد.

با گذشت سه هفته از رقابت‌های لیگ برتر والیبال نشسته سال 94، خضراله ترابی، رئیس سازمان لیگ، در خصوص این مسابقات گفت: رقابت‌های لیگ برتر 94 با حضور 8 تیم از 28 آبان ماه آغاز شد و مرحله رفت 5 دی ماه به پایان می‌رسد. تاکنون 12 بازی انجام شده و مسابقات هفته چهارم نیز 26 آذر ماه در چهار شهر تبریز، ارومیه، سبزوار و گنبد برگزار خواهد شد.

وی افزود: مسابقات دور برگشت نیز با در نظر گرفتن برنامه‌های تمرینی تیم ملی و اردوهای آمادگی احتمالی، متعاقبا اعلام می‌شود و در نهایت پرونده لیگ برتر سال 94 تا پایان اسفند ماه بسته خواهد شد. به غیر از یک تیم، 7 تیم دیگر حاضر در لیگ از بازیکنان ملی‌پوش برخوردار هستند و این مساله لزوم هماهنگی و همکاری سازمان لیگ با تیم ملی را بیش از پیش می‌کند.

رئیس سازمان لیگ والیبال نشسته با اشاره به تعداد تیم‌های شرکت کننده گفت: تعداد 8 تیم برای برگزاری مسابقات لیگ، حد نصاب معقولی است و افزایش تعداد تیم ها اگر منجر به حفظ کیفیت بازی‌ها نشود، فایده ندارد و در حال حاضر بازی‌ها در سطح معقول و مناسبی برگزار می‌شود.

ترابی افزود: جوانگرایی خوبی در تیم‌ها انجام شده است و با وجود نیروهای جدید و با انگیزه و همینطور حضور ملی‌پوشان در تیم‌های مختلف شاهد این هستیم که تیم ها با قوت بیشتری به صحنه آمده‌اند و همین مساله باعث شده تا معادلات همیشگی در لیگ جا به جا شود و نتوان با قطعیت در خصوص جایگاه تیم‌ها نظر داد و این نزدیک بودن نتایج و خوب کار کردن تیم‌ها بر کیفیت مسابقات افزوده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز