لیگ دسته یک والیبال؛

رقابت ۱۱ تیم برای شش سهمیه پلی آف

۱۳۹۵/۱۰/۱۷ - ۱۵:۴۸:۲۱
کد خبر: ۵۰۲۷۱۷
رقابت ۱۱ تیم برای شش سهمیه پلی آف
هفته یازدهم لیگ دسته یک والیبال روز یکشنبه 19 دیماه در حالی با هفت دیدار پیگیری خواهد شد که 11 تیمی امیدوار برای صعود به پلی آف، برای شش سهمیه باقی مانده تلاش می کنند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، هفته چهارم دور برگشت مرحله مقدماتی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های دسته یک مردان کشور جام «شهدای منا» روز یکشنبه 19 دیماه با هفت دیدار در شهرهای مهاباد، قم، آمل، ارومیه، ورامین، سیرجان و تهران پیگیری خواهد شد.

لیگ دسته یک با حضور 16 تیم در دو گروه مقدماتی آغاز شد که تاکنون صعود تیم های شهرداری جوان ارومیه از گروه یک و فرش محتشم کاشان از گروه دوم به مرحله پلی آف قطعی شده است.

همچنین تیم های کریمه قم و بختیاری ورامین دیگر امیدی به صعود ندارند و تیم شهرداری بجنورد نیز از این رقابت ها حذف شده است، بنابر این 11 تیم دیگر برای شش سهمیه باقی مانده مرحله پلی آف در ادامه دیدارهای مرحله مقدماتی این لیگ تلاش خواهند کرد.

در گروه یک این رقابت ها و در شهر مهاباد، مقاومت فرمانداری این شهر در هفته یازدهم میزبان عقاب تهران است، نماینده مهاباد با 6 برد و 20 امتیاز در رتبه چهارم جدول است و عقاب تهران با سه برد و 9 امتیاز در رتبه ششم قرار دارد. عقاب تهران در صورت شکست در این مسابقه امیدش را برای صعود به پلی آف از دست می دهد.

دیدار رفت دو تیم سه بر صفر در تهران به سود مقاومت فرمانداری مهاباد شد و عقاب های تهرانی در مهاباد به دنبال کسب پیروزی برای جبران نتیجه دیدار رفت خواهند بود.

تیم کریمه قم که بدون برد و امتیاز در انتهای جدول این گروه قرار دارد، در این هفته میزبان اتحاد جوان همدان است. نماینده همدان نیز با 6 برد و 20 امتیاز به دنبال کسب یک پیروزی دیگر و قطعی شدن صعودش به مرحله پلی آف است و در جدال با تیم انتهای جدولی این گروه کار مشکلی برای این هدف نخواهد داشت. دیدار رفت سه بر یک به سود اتحاد جوان در همدان شد.

تیم های کاله جوان و عقاب سبلان در سومین دیدار هفته یازدهم لیگ دسته یک در آمل به مصاف یکدیگر می روند. کاله جوان با 4 برد و 12 امتیاز در رتبه پنجم جدول است و برای صعود به مرحله پلی آف باید به رتبه چهارم جدول که در اختیار مقاومت با 6 برد است، برود. بنابر این کاله جوان در چهار دیدار باقی مانده حتما باید فاتح میدان باشد تا در صورتی که مقاومت برابر حریفان ناکام شود، امید به صعود داشته باشد.

تیم عقاب سبلان نیز با سه برد و 9 امتیاز در رتبه ششم جدول است و یک شکست امید این تیم را برای صعود از بین خواهد برد. دیدار رفت دو تیم سه بر صفر به سود کاله جوان شد.

شهرداری جوان ارومیه تیم بدون شکست این رقابت ها در هفته یازدهم میزبان سپهر الکتریک قزوین است. این مبارزه که جدال بین تیم های اول و دوم جدول است، دیدنی خواهد بود و پیش بینی نتیجه آن سخت است. دیدار رفت سه بر یک به سود نماینده ارومیه در قزوین به پایان رسید و شهرداری جوان ارومیه در بازی خانگی به دنبال یازدهمین برد خود در این رقابت هاست.

در گروه دوم لیگ دسته یک و در هفته یازدهم، تیم های بختیاری ورامین و لاستیک بارز کرمان در ورامین به مصاف یکدیگر می روند. بختیاری دیگر امیدی به صعود ندارد، اما نماینده کرمان با هفت برد و 18 امتیاز در رتبه سوم جدول است و در صورت شکست ورامین صعودش قطعی می شود.

دیدار رفت دو تیم سه بر یک به سود لاستیک بارز کرمان تمام شد و بختیاری در جدال با این تیم در اندیشه جبران این نتیجه و کسب نخستین برد خود در این رقابت هاست.

گل گهر سیرجان در هشتاد و ششمین مسابقه لیگ دسته یک میزبان رعد پدافند اصفهان است. رعد پدافند نیز با هفت برد و 19 امتیاز در رتبه دوم جدول است و در صورت کسب پیروزی برابر گل گهر پلی آفی می شود.

دیدار رفت دو تیم سه بر یک به سود نماینده اصفهان به پایان رسید و گل گهر در دیدار برگشت به دنبال جبران این نتیجه است. گل گهر هنوز امیدی اندک برای صعود به پلی آف دارد و در صورت شکست در این مسابقه دیگر امیدش از بین خواهد رفت.

در آخرین دیدار هفته چهارم دور برگشت لیگ دسته یک تیم های ملوان تهران و نیروگاه سیکل ترکیبی دامغان در تهران به مصاف یکدیگر می روند. نماینده دامغان با 4 برد و 12 امتیاز در رتبه پنجم است و ملوان تهران نیز با سه برد و 9 امتیاز جایگاه ششم را در اختیار دارد. دیدار رفت دو تیم سه بر صفر به سود نیروگاه سیکل ترکیبی شد و هر دو تیم برای صعود به مرحله پلی آف نیاز به پیروزی دارند.

تیم فرش محتشم کاشان صدرنشین این گروه در هفته یازدهم لیگ دسته یک استراحت دارد.

برنامه کامل هفته یازدهم لیگ دسته یک مردان به قرار زیر است:

گروه اول:

مهاباد، ساعت 16: مقاومت فرمانداری مهاباد – عقاب تهران

قم، ساعت 16: کریمه قم – اتحاد جوان همدان

آمل، ساعت 14: کاله جوان – عقاب سبلان

ارومیه، ساعت 16: شهرداری جوان ارومیه – سپهر الکتریک قزوین

گروه دوم:

ورامین، ساعت 16: بختیاری ورامین – لاستیک بارز کرمان

سیرجان، ساعت 16: گل گهر سیرجان – رعد پدافند اصفهان

تهران، ساعت 16: ملوان تهران – نیروگاه سیکل ترکیبی دامغان

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز