برای حضور در مسابقات جهانی ۲۰۱۷ کانادا؛

برگزاری اردوی متصل به اعزام تیم ملی بسکتبال با ویلچر جوانان زیر ۲۳ سال

۱۳۹۶/۰۳/۰۷ - ۱۰:۲۹:۳۰
کد خبر: ۵۶۴۸۳۹
در چهارمین و آخرین اردوی تیم ملی جوانان زیر 23 سال، از 12 ملی پوش دعوت بعمل آمده که عصر امروز، 7 خرداد ماه، وارد تهران، محل برگزاری تمرینات می شوند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، امیررضا احمدی(ایلام)،مهدی مظلوم(مازندران)،مهدی ماندگار(هرمزگان)، علی کریمی کردآبادی(اصفهان)، مجتبی کمالی(فارس)، محمدحسن سیاری، همایون عسگری مهرآبادی، مهدی عباسی شتریه (مرکزی)، پیمان میزان،حسنعلی کعبی عمیر، سیدمهدی موسوی (تهران)، رضا عیوضی(قم)، 12 ملی پوش دعوت شده به این تمرینات هستند.

تمرینات این مرحله زیر نظر حسن پالار، سرمربی تیم ملی و مسعود فلاح، مربی تیم ملی برگزار می شود و امیر برزگر نیز به عنوان سرپرست اردو در کنار ملی پوشان حضور دارد.

چهارمین و آخرین مرحله ی اردوی آمادگی تیم ملی از 8 تا 14 خرداد ماه در مجموعه ی ورزشی شهید هرندی تهران در جریان خواهد بود و نمایندگان کشورمان 15 خرداد ماه تهران را برای شرکت در مسابقات قهرمانی جهان ترک می کنند.

رقابت های جهانی کانادا از در دو گروه 6 تیمی برگزار می شود و کشورمان در گروه یک با تیم های استرالیا، ترکیه، کانادا، برزیل و ایتالیا رقابت های مرحله ی گروهی را انجام می دهد و در گروه دو نیز تیم های انگلستان، ژاپن، آمریکا، فرانسه و آفریقای جنوبی با هم همگروه هستند.

مسابقات مرحله ی مقدماتی نیز از روز پنج شنبه 18 خرداد آغاز می شود و تا 22 خرداد ماه در جریان خواهد بود.

نظر شما