لیگ والیبال؛

پیکان بدون اکبری شمس را شکست داد

۱۳۹۶/۱۰/۲۴ - ۱۹:۴۶:۱۳
کد خبر: ۶۶۲۶۹۱
پیکان بدون اکبری شمس را شکست داد
در مهمترین دیدار هفته هفدهم لیگ برتر والیبال پیکان تهران با نتیجه سه بر صفر شمس را شکست داد و شهرداری تبریز در سه ست از سد رعد پدافند کاشان گذشت.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، در ادامه دیدار های هفته هفدهم لیگ برتر والیبال از ساعت ۱۶ دو تیم خاتم اردکان و کاله مازندران در سالن آیت الله خاتمی به مصاف هم رفتند که این بازی طولانی را در نهایت کاله با نتیجه سه بر یک پیروز شد و با کسب نهمین بردش جایگاهش در رده پنجم را تثبیت کرد چرا که در صورت باخت باید جایگاهش را به خاتم پس می داد.

شاگردان بهروز عطایی ست های بازی را با امتیاز های ۲۵-۲۷، ۲۶-۲۴، ۱۵-۲۵ و ۲۹-۳۱ به سود خود تمام کردند و با وجود یک بازی کمتر بیست و نه امتیازی شد.
در مقابل شاکردان عباسعلی میرحسینی که برای صعود به پلی آف نیاز مبرم به این برد خانگی داشتند با قبول نهمین شکستشان بیست و دو امتیازی باقی ماندند تا نوار بردهای اخیرشان هم قطع شود.

در دیگر دیدار که از ساعت ۱۷ در سالن شهید اقدمی برگزار شد تیم‌ رده دومی شهرداری تبریز موفق شد با نتیجه سه بر صفر برابر میهمانش رعد پدافند کاشان قعر جدولی به برتری دست یابد و جایگاهش در مکان دوم را تثبیت کند.
شاگردان عادل بناکار ست های بازی را با امتیاز های ۲۵-۲۰، ۲۵-۲۰ و ۲۵-۲۱ به سود خود تمام کردند و با کسب چهاردهمین بردشان سی و چهار امتیازی شدند.
در سوی دیگر فرهاد نفرزاده و تیمش همچنان با دو برد و هفت امتیاز قعر نشین باقی ماندند تا دیگر شانسی برای حضور در پلی آف نداشته باشند.

سه دیدار به طور همزمان از ساعت ۱۷:۳۰ آغاز شد که در مهمترین بازی شمس در خانه والیبال و در حضور یکصد تماشاگر میزبان پیکان تهران بود که در پایان خودروسازان در اولین هفته ای که پیمان اکبری را بر روی نیمکت نداشتند توانستند در سه ست متوالی به برتری دست یابند.
مرتضی عهدی در روزی که برای نخستین بار بر روی نیمکت هدایت پیکان نشست توامست پس از سه شکست متوالی خودروسازان را به یک برد حساس برابر تیم سخت‌کوش شمس برساند تا سعید معروف و هم‌تیمی هایش ضمن تکرار برد دور رفت با یازده برد و سی و دو امتیاز پشت سر سایپا در رده چهارم بایستند.
در مقابل شاگردان محمد وکیلی که در رده نهم قرار دارند هرچند در لحظات زیادی از بازی از پیکان پیش بودند اما کم تجربگی کار دستشان داد و در امتیازات پایانی با اشتباهات فردی قائله را به حریف پرافتخارشان باختند ولی همچنان با شش برد و چهارده امتیاز از شانس بالایی برای حضور در پلی آف برخوردار است.
پیکان ست های بازی را با امتیاز های ۲۱-۲۵، ۲۳-۲۵ و ۲۱-۲۵ به سود خود تمام کرد.
در دیدار های همزمان بازی تیم های هاوش گنبد با سایپا تهران و شهرداری ورامین با ساری ۲۱ با نتیجه تساوی یک بر یک در جریان است.
در نخستین دیدار هفته هفدهم بانک سرمایه با نتیجه سه بر صفر شهرداری ارومیه را شکست داد و صدرنشین باقی ماند.

در سالن المپیک شهر گنبد تیم هاوش از نارنجی پوشان سایپا میزبانی کرد که در پایان، نبرد بین شگفتی سازان هفته گذشته را سایپا به سود خود تمام کرد و موفق شد با نتیجه سه بر دو به پیروزی برسد.
هاوش که در هفته گذشته با کسب یک برد عجیب برابر پیکان تهران هم پیمان اکبری را خانه نشین کرده بود و هم خود را به رتبه هشتم رسانده بود این هفته به مصاف سایپایی رفت که آن ها هم با شکست بانک سرمایه نه تنها شگفتی سازی کردند بلکه رده سوم را نیز از پیکان پس گرفته بودند.
نماینده گنبد که در حضور هوادارانش می توانست با کسب یک برد دیگر بسیار به حضور در جمع هشت تیم مرحله پلی آف امیدوار باشد با قبول یازدهمین باخت با هفده امتیاز در رده هشتم‌ باقی ماند.
در سوی مقابل سایپا در ادامه بردهایش با محمد شعبان با این سه امتیاز شیرین خارج از خانه سی و شش امتیازی شد و با دوازده برد از جایگاهش در رده سوم تکان نخورد.
ست‌های بازی با امتیازهای ۲۵-۲۱، ۲۲-۲۵، ۱۶-۲۵، ۲۵-۲۰ و ۱۲-۱۵ به سود سایپا تمام شد.

در آخری بازی هم شهرداری ورامین در سالن شهید گل عباسی میزبان ساری ۲۱ بود که شاگردان محمد ترکاشوند با وجود باخت در ست نخست و سوم در پایان به سختی سه بر دو برابر میهمان قعرنشین به برتری دست یافتند.
شهرداری ورامین ست‌های بازی را با امتیازهای ۲۹-۳۱، ۲۵-۱۳، ۲۰-۲۵، ۲۵-۱۸ و ۱۵-۸ از آن خود کرد و با ثبت نهمین بردش ۲۸ امتیازی شد و در همان رده ششم قرار گرفت.
ساری ۲۱ بحران زده نیز با قبول دوازدهمین شکستش دیگر شانسی برای صعود به پلی آف ندارد و با چهار برد و سیزده امتیاز باید برای بقا در لیگ بجنگد.
نتایج کامل دیدار های هفته هفدهم لیگ برتر والیبال به شرح زیر است:
بانک سرمایه ۳ - شهرداری ارومیه صفر(۲۵-۱۷، ۲۵-۱۹، ۲۶-۲۴)
خاتم اردکان ۱ - کاله مازندران ۳(۲۵-۲۷، ۲۶-۲۴، ۱۵-۲۵، ۲۹-۳۱)
شهرداری تبریز ۳ - رعد پدافند کاشان صفر(۲۵-۲۰، ۲۵-۲۰، ۲۵-۲۱)
شمس صفر - پیکان تهران ۳(۲۱-۲۵، ۲۳-۲۵، ۲۱-۲۵)
هاوش گنبد ۲ - سایپا تهران ۳(۲۵-۲۱، ۲۲-۲۵، ۱۶-۲۵، ۲۵-۲۰، ۱۲-۱۵)
شهرداری ورامین ۳ - ساری ۲۱ ۲(۲۹-۳۱، ۲۵-۱۲، ۲۰-۲۵، ۲۵-۱۸، ۱۵-۸)

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز