سرپرست سازمان ساحلی فدراسیون والیبال اعلام کرد؛

شرکت ۳۲ تیم در مسابقات مینی والیبال ساحلی قهرمانی کشور

۱۳۹۷/۰۴/۲۷ - ۰۹:۳۱:۲۴
کد خبر: ۷۳۰۴۸۵
شرکت ۳۲ تیم در مسابقات مینی والیبال ساحلی قهرمانی کشور
آیین قرعه کشی مسابقات والیبال ساحلی قهرمانی کشور سه شنبه شب در سالن اجتماعات هتل کیانا نور برگزار شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، فریدون الهامی در این جلسه بابیان اینکه ۳۲ تیم در این دوره از رقابت ها شرکت کردند، گفت: برای اولین بار در تاریخ والیبال ساحلی ایران مسابقات مینی را برگزار میکنیم که قطعا برگزاری این رقابت ها به آینده والیبال ساحلی کمک خواهد کرد‌.

وی تصریح کرد: بازیکنان نونهالی که در این رقابت ها به میدان می روند قطعا در آینده در تیم های ملی حضور دارند.

سرپرست سازمان ساحلی فدراسیون والیبال با اعلام اینکه والیبال ساحلی در استانها به خوبی فعال شده است،افزود: خروجی های والیبال ساحلی در استانها مرهون تلاش کمیته های ساحلی هیات های استانی بوده است که قابل تقدیر است.

الهامی با اشاره به میزبانی استان مازندران از رقابت های مینی والیبال ساحلی قهرمانی کشور،ادامه داد: هیات والیبال استان مازندران و شهرستان نور تلاش‌های خوبی برای برگزاری داشتند و امیدواریم این مسابقات از فردا با کیفیت بالا برگزار شود.

وی خاطرنشان کرد: والیبال ساحلی نیازمند پوست اندازی است که زمان بر بوده است اما جزو اهداف بوده و دراز مدت این اتفاق خواهد افتاد‌.

سرپرست سازمان ساحلی فدراسیون والیبال به اردوی تیم ملی والیبال ساحلی بزرگسالان در یزد اشاره و عنوان کرد: اردوی تیم ملی والیبال ساحلی در ابرکوه یزد در حال برگزاری است و ابرکوه یزد از لحاظ جوی و ماسه آن بسیار مطلوب است.

الهامی با بیان اینکه باید به ظرفیت استانها استفاده کرد،گفت: والیبال ساحلی ، تجهیزات و مسابقات باید به خوبی در استانها توزیع شود تا ایجاد انگیزه در همه استانها شود تا والیبال ساحلی در کشور فراگیر شود‌‌.

نظر شما