استان بوشهر در کنترل و مدیریت بیماری کرونا پیشرو است

۱۳۹۹/۰۲/۲۵ - ۱۳:۲۹:۵۷
کد خبر: ۱۰۰۲۰۶۳
استان بوشهر در کنترل و مدیریت بیماری کرونا پیشرو است
فرماندار بوشهرگفت: با تصمیم گیری به موقع مسئولان و همراهی مردم امروز این استان در کنترل و مدیریت بیماری کرونا در کشور پیشرو است.

به گزارش گروه استان‌های خبرگزاری برنا؛ عباس جشمیدی ر نشست شورای سلامت شهرستان بوشهر افزود: با همدلی، وحدت مردم و مسئولان و اجرای تصمیم‌های به موقع از جمله تعطیلی مدرسه‌ها، دانشگاه‌ها، اصناف و ملزم شدن به اجرای دستورالعمل‌های بهداشتی از پیک بیماری عبور کردیم.

وی بیان کرد: استان بوشهر در پیش بینی‌ها باتوجه به موقعیت و وجود پارس جنوبی، نیروگاه اتمی و پایانه‌ نفتی خارگ و حجم ترددها از  استان‌های پرخطر بود اما با انجام کارهای پیشگیرانه، صبر، تحمل و همراهی مردم با مسئولان امروز در جدول جزو استانهای پایانی قرار دارد.

جمشیدی گفت: با وجود انجام کارهای شبانه‌روزی مسئولان در همه بخشها اما در فضای مجازی و افکار عمومی محافلی نقدهای غیر منصفانه‌ای انجام می دهند و همدلی، هم‌افزایی، هم‌گرایی، اتحاد و انسجامی که در استان برای مدیریت ویروس کرونا اتفاق افتاد را مورد بی‌مهری  و کم لطفی قرار می‌دهند.

وی ادامه داد: شاید این اشکال در اطلاع رسانی به موقع و فعال ما مسئولان است.

فرماندار بوشهر گفت: آئین های شب‌های ۲۱ و ۲۳ ماه مبارک رمضان براساس دستورالعمل‌های بهداشتی با رعایت اصل یک چهارم برگزار شود و به طور یقین مردم همانند گذشته در اجرای این دستورالعمل نیز مسئولان را همراهی می‌کنند.

جمشیدی با اشاره به افزایش سرعت بیماریابی در بوشهر گفت: براساس نظر کارشناسان تا زمان کشف و تولید واکسن کرونا باید با این بیماری براساس رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی زندگی کرد البته نباید به گونه‌ای رفتار کرد که مردم احساس کنند شرایط عادی است.

وی تاکید کرد: کارهای بزرگی در استان بوشهر در خصوص پیشگیری و کنترل بیماری کرونا انجام شده که باید قدر آنها را دانست در غیر اینصورت وضعیت این استان خیلی سخت تر از سایر استان‌های دیگر می‌شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز