رئیس دادگستری مهریز: خط قرمز ما، حقوق کارگران است

۱۳۹۹/۰۴/۰۴ - ۱۲:۲۷:۲۴
کد خبر: ۱۰۱۹۷۰۱
رئیس دادگستری مهریز: خط قرمز ما، حقوق کارگران است
رییس دادگستری مهریز گفت: پیگیری مطالبات حق و حقوق قشر سخت‌کوش کارگران خط قرمز ماست و برای تحقق آن از هیچ کوششی دریغ نمی‌کنیم.

به گزارش گروه استان‌های خبرگزاری برنا؛ مرتضی حدادزاده روز چهارشنبه به مناسبت هفته قوه قضاییه ( اول تا هفتم تیرماه ) در جمع مسوولان فرهنگی شهرستان افزود: مسائل و مشکلات بخش‌صنعت و حوزه کار و کارگری به صورت مستمر رصد و اقدام مناسب در رفع نیازها صورت می‌گیرد .

او ادامه داد: تحقق اوامر مقام معظم رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی و جهش تولید در سال‌جاری باید محور فعالیت تمامی دستگاه‌های اجرایی شهرستان قرار گیرد که رسالتی مهم است .

این مسوول اظهار کرد: برای اجرای موفق تولید و تحقق اشتغال باید همه نظام را برای انجام امور یاری دهند و در این ارتباط در شهرستان تاکنون با همدلی کارهای بزرگی صورت گرفته است .

حدادزاده تصریح کرد: حمایت از کارگران شریف و بخش تولید به تحقق شعار امسال کمک می‌کند  و ایجاد اشتغال مولد و مفید جزو اساسی‌ترین ضروریات کشور محسوب می‌شود.

 هفتم تیرماه سال ۱۳۶۰ در اثر بمب گذاری در محل دفتر حزب جمهوری اسلامی آیت الله بهشتی نخستین رییس دیوان عالی کشور پس از انقلاب اسلامی به همراه ۷۲ تن از اعضای این حزب به درجه رفیع شهادت نایل آمدند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز