پنج هزار میلیارد ریال برای مرمت راه‌های کرمانشاه نیاز است

۱۳۹۹/۰۵/۲۱ - ۱۱:۳۷:۲۹
کد خبر: ۱۰۴۲۳۸۴
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کرمانشاه، اعتبار لازم برای مرمت راه‌های استان را بیش از پنج هزار میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: یک‌ هزار و ۷۰۰ کیلومتر از راه‌های روستایی استان خاکی یا شوسه است.

به گزارش گروه استان‌های خبرگزاری برنا؛ فریبرز کرمی گفت: سه هزار و ۵۰۰ کیلومتر از مجموع پنج هزار و ۲۰۰ کیلومتر راه روستایی استان آسفالت شده‌ است.

او با بیان اینکه یک ‌هزار و ۷۰۰ کیلومتر از راه‌های روستایی خاکی یا شوسه است، ادامه داد: ‌اکنون ۱۸۵ کیلومتر از راه‌های روستایی استان در قالب ۷۵ طرح در مرحله قرارداد و اجرا است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کرمانشاه گفت: سال گذشته رتبه سوم لکه‌گیری و روکش آسفالت در کشور را کسب کردیم و امسال در مجموع با انجام حدود ۵۷۲ کیلومتر روکش آسفالت، لکه‌گیری، کارهای ایمنی و... به صورت امانی و پیمانی، رتبه دوم کشوری را به دست آوردیم.

کرمی، اعتبار لازم برای آسفالت کل راه‌های (شوسه و خاکی)، راه‌سازی، روکش و لکه‌گیری راه‌های موجود را بیش از پنج هزار میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: با تامین این اعتبار کل راه‌های استان آسفالته می‌شود.

او اضافه کرد: کارها به صورت پیمانی و امانی انجام می‌شود، بنابراین اعتبارات باید به نحوی باشد تا پیمانکاران رغبت کار داشته باشد، اگر اعتبار مورد نیاز تزریق شود یک ساله آسفالت راه‌های استان انجام می‌شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای کرمانشاه با اشاره به شناسایی ۶۶ نقطه حادثه‌خیز شناسنامه‌دار در استان، گفت: کار اصلاح این نقاط طی سال گذشته شروع شد و تا به امروز موفق شده‌ایم ۳۱ نقطه به صورت اساسی رفع نقص شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز