تصویب پرداخت ۴۷۵۰ میلیارد ریال تسهیلات به طرح‌های تولیدی

۱۳۹۹/۰۵/۲۳ - ۱۱:۵۵:۲۳
کد خبر: ۱۰۴۳۴۰۶
تصویب پرداخت ۴۷۵۰ میلیارد ریال تسهیلات به طرح‌های تولیدی
پرداخت چهار هزار و ۷۵۰ میلیارد ریال تسهیلات به طرح‌های تولیدی چهارمحال و بختیاری تصویب شد.

به گزارش گروه استان‌های خبرگزاری برنا؛ سجاد رستمی، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گفت: این تسهیلات برای ۵۳ واحد تولیدی صنعتی، کشاورزی و گردشگری در استان اختصاص یافته است.

رستمی در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید چهارمحال و بختیاری، افزود: با پرداخت این میزان تسهیلات، زمینه ایجاد اشتغال جدید و تثبیت اشتغال یکهزار و ۱۰ نفر فراهم می‌شود.

او گفت: تسهیلات مصوب برای طرح‌های تولیدی چهارمحال و بختیاری از محل تبصره ۱۸، رونق و بازسازی و نوسازی اصناف به صورت سرمایه در گردش و سرمایه ثابت تأمین و پرداخت خواهد شد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار چهارمحال و بختیاری هم در این نشست گفت: تأمین و پرداخت سریع‌تر تسهیلات مصوب ویژه طرح‌های تولیدی در اولویت کاری مسوولان دستگاه‌های اجرایی است.

الله‌کرم نصیری افزود: تلاش برای رفع مشکلات واحد‌های تولیدی با هدف افزایش اشتغال، کاهش نرخ بیکاری و رونق اقتصادی از مهم‌ترین اهداف کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید به‌شمار می‌رود.

در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید چهارمحال و بختیاری، مشکلات ۱۰ طرح تولیدی آسیب دیده از شیوع ویروس کرونا در استان بررسی و راهکار‌های رفع آن ارائه و تصویب شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز