۴۷ طرح و پروژه اسلام آبادغرب در هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد

۱۳۹۹/۰۶/۰۱ - ۱۱:۳۷:۴۶
کد خبر: ۱۰۴۷۵۴۵
۴۷ طرح و پروژه اسلام آبادغرب در هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد
فرماندار اسلام‌آبادغرب ار افتتاح و بهره‌برداری ۴۷ طرح و پروژه با ۲۳ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان اعتبار در هفته دولت در این شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های خبرگزاری برنا؛ جهانبخش حیدری، افتتاح ساختمان پلیس راه اسلام آباد غرب - حمیل، ساختمان اداری منابع طبیعی و آبخیزداری، آسفالت و روکش راه روستای چقازرد، روکش و جدول گذاری معابر شهرهای اسلام آباد و حمیل از جمله پروژه های عمرانی این شهرستان در هفته دولت اعلام کرد.

او همچنین بهره برداری از پرواربندی ۳۰۰ راسی بره، گاز رسانی به چهار روستا، افتتاحیه بازارچه صنایع دستی، بهره برداری از مجتمع خدمات رفاهی بین راهی، اجرای سیستم نوین آبیاری کشاورزی و اصلاح بهینه شبکه برق رسانی را از دیگر طرح هایی دانست که در اسلام آباد غرب در هفته دولت به بهره برداری می‌رسد.

حیدری در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر اطلاع رسانی خدمات دولت و نظام  توسط ارگان ها و دستگاه های اجرایی به مردم گفت: رعایت پروتکل هایی بهداشتی ویژه شیوع بیماری کرونا باعث شده اجرای برنامه برخی افتتاحیه ها با شرایط خاص برگزار شود.

او یکی از مهم ترین پروژه های در دست اجرای شهرستان اسلام آبادغرب را پتروشیمی اسلام آباد عنوان کرد.

شهرستان اسلام آبادغرب با حدود ۱۵۰ هزار نفر جمعیت به عنوان دومین شهرستان پر جمعیت استان؛ با ۲ بخش مرکزی و حمیل، همچنین ۱۷۱ روستا در قالب هشت دهستان در ۶۰ کیلیومتری غرب شهر کرمانشاه واقع است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز