در مراسم تکریم سالمندان شاخص منطقه ۱۹ تأکید شد:

سالمندان سرمایه‌های ارزشمند جامعه و خانواده‌ها هستند

۱۳۹۹/۰۷/۲۴ - ۱۰:۵۸:۵۰
کد خبر: ۱۰۷۳۶۱۵
سالمندان سرمایه‌های ارزشمند جامعه و خانواده‌ها هستند
شهردار منطقه 19 در دیدار با سالمندان شاخص منطقه با اهدای لوح از آنان تقدیر کرد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ در این دیدار علی توکلی شهردار منطقه سالمندان را سرمایه های ارزشمند جامعه و خانواده ها دانست و خواستار مراقبت هرچه بیشتر این اقشار از سلامتی خود در  ایام شیوع ویروس کرونا با رعایت فاصله گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک بویژه در اماکن عمومی شد.

او ادامه داد: خانواده های ایرانی به دلیل اعتقادات مذهبی اهمیت ویژه ای برای منزلت سالمندان  قائل هستند و حضور آنان را در کانون گرم خانواده نعمتی بزرگ دانست.

توکلی با اشاره به نقش این اقشار در به ثمر نشستن انقلاب و نیز دوران جنگ تحمیلی بر انتقال ارزش ها و خاطرات این نسل و فداکاری های آنان به نسل جدید تاکید کرد.

این مسئول در بخش دیگری از سخنان خود به فعالیت 15 کانون سالمند در این منطقه اشاره و بیان کرد: در مجموع بالغ بر 300 نفر سالمند با عضویت در این کانون ها از خدمات مختلف آموزشی، فرهنگی، فراغتی ،حمایتی و غربالگری در طول سال  بهره مند می شوند.

در این برنامه از 4 سالمند فعال و شاخص شامل نویسنده، قاری و حافظ قرآن، پژوهشگر مسائل دیابت و دبیر منطقه ای کانون سالمندان به پاس فعالیت اجتماعی در دوره سالمندی زندگیشان تقدیر شد.

ضمن اینکه به مناسبت این هفته از دبیران کانون سالمندان در محلات منطقه با حضور در مقابل محل سکونت آنها تقدیر خواهد شد.

بر اساس این گزارش در این مراسم حسن آخوندی شاعر آیینی کتاب شعر خود با عنوان دلباختگان را به شهردار منطقه اهدا کرد.

نظر شما