آغاز مجدد فعالیت مقابله با آتش افروزی‌ها در جنوب شهر

۱۳۹۹/۰۸/۰۶ - ۱۲:۴۰:۴۵
کد خبر: ۱۰۷۸۸۳۶
شهردار منطقه ١٩ از تشکیل و آغاز به کار مجدد اکیپ های ویژه مقابله با آتش افروزی ها در راستای کاهش آلودگی هوا و حفظ محیط زیست با توجه به فرارسیدن فصل سرما خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ علی توکلی با اشاره به اختصاص دو اکیپ ویژه متشکل از عوامل انضباط شهری (دو نفر در هر اکیپ) و یک کارگر خدمات شهری به منظور جلوگیری از آتش افروزی ها گفت: این اکیپ ها همراه با یک دستگاه واتر جت، کپسسول های آتش نشانی، کیسه های حاوی ماسه بادی به اطفاء حریق می پردازند.

ضمن اینکه به منظور رعایت پروتکل های بهداشتی اکیپ ها به ماسک، شیلد و دستکش برخوردار مجهز شده اند.

او با اشاره تجربه موفق این امر در سال گذشته اذعان کرد: فعالیت مقابله با آتش افروزی ها از سه شب گذشته در قالب برنامه ای مدون از ساعت ٢٠ هرشب در معابر تعیین شده شامل خلازیل میانی و جنوبی و معابر محلات شهید کاظمی و دولتخواه جنوبی آغاز شده است.

شهردار منطقه زباله سوزی را علت عمده آتش افروزی ها اعلام کرد و ادامه داد: جلوگیری از این فعالیت با توجه به قرار گرفتن در فصل سرما و به تبع آن وارونگی هوا تاثیر قابل توجهی در کاهش آلودگی هوا و حفظ محیط زیست خواهد داشت.

به گفته توکلی در کنار گشت های شبانه برای شناسایی عوامل آتش افروزی و اطفاء حریق، افراد معتاد و کارتن خواب مشاهده شده نیز با مشارکت سازمان رفاه، خدمات و مشارکت های اجتماعی به مددسرای منطقه 19 معرفی و ساماندهی می شوند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز