معاون استاندار بوشهر:

احداث ۶ سد در استان بوشهر/ وضعیت آب شرب بهبود می‌یابد

۱۳۹۹/۰۸/۲۵ - ۱۴:۱۰:۰۲
کد خبر: ۱۰۸۷۹۵۸
احداث ۶ سد در استان بوشهر/ وضعیت آب شرب بهبود می‌یابد
معاون امور عمرانی استاندار بوشهر از احداث شش سد در استان بوشهر خبر داد و گفت: بهبود وضعیت آب شرب در استان با جدیت دنبال می‌شود.

به گزارش برنا؛ مهرداد ستوده صبح یکشنبه در نشست با شورایاران محله‌های هدف شهر بوشهر گفت: مشکلات زیادی در محلات جنوبی استان بوشهر وجود دارد که باید با تلاش همه مسئولان ذی‌ربط برای رفع آنها اقدام شود.

او با تاکید بر اجرای پروژه‌ها در محلات مختلف بوشهر بر اساس اولویت‌بندی‌ها اضافه کرد: از اقدامات صورت گرفته می‌توان به رفع نوبت‌بندی آب، نوسازی شبکه آبرسانی و توسعه پارک لیان اشاره کرد.

معاون امور عمرانی استاندار بوشهر خاطرنشان کرد: یکی از نیازهای محلات جنوبی شهر بوشهر اجرای طرح فاضلاب است که باید اعتبارات استانی و ملی برای این طرح تأمین و جذب شود.

او با اشاره به اینکه پیشرفت امور نیازمند همراهی و هماهنگی همگانی است، ادامه داد: آسفالت کوچه‌های خاکی، تأمین اعتبار لازم برای روشنایی معابر و حل مشکل سگ‌های ولگرد از اولویت‌های محلات جنوبی شهر است.

ستوده خواستار تلاش نمایندگان مجلس برای افزایش جذب اعتبارات ملی شد و افزود: تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام شهرستان از اولویت‌های مسئولان استان است.

او از افزایش ظرفیت‌های آب‌شیرین‌کن در استان خبر داد و بیان کرد: اجرای شش سد در استان بوشهر را با دستان خالی دنبال کرده‌ایم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز