در راستای تحقق شعار جزیره گردشگرمحور صورت می‌گیرد؛

زیباسازی منظر شهری با ساماندهی تابلوهای اصناف قشم

۱۳۹۹/۱۰/۱۶ - ۱۴:۵۷:۴۰
کد خبر: ۱۱۱۵۹۲۱
زیباسازی منظر شهری با ساماندهی تابلوهای اصناف قشم
جلسه ساماندهی تابلوهای اصناف شهرهای قشم و درگهان درراستای تحقق شعار "جزیره گردشگرمحور" برگزار شد.

به گزارش برنا به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد قشم، رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در این جلسه بر لزوم همراهی فعالان اقتصادی و صاحبان مشاغل برای ساماندهی تابلوهای اصناف در شهرهای قشم و درگهان تأکید کرد و اظهار داشت: با توجه به حرکت پرشتاب صنعت گردشگری در قشم، بسترسازی برای توسعه هرچه بیشتر این صنعت پردرآمد بر عهده همه ساکنان است.

وی ادامه داد: پاک‌سازی سیمای شهری از آلودگی‌های بصری نیز یکی از وجوه دستیابی به این هدف است که یکی از مهم‌ترین موضوعات آن، ساماندهی تابلوهای صنفی است که مستقیما در دید عموم بوده و در دادن جلوه‌ای زیبا به سیمای شهر بسیار تأثیرگذار است.

مومنی با اشاره به تلاش‌های سازمان منطقه آزاد قشم در حوزه عمران شهری و روستایی با ساخت کمپ پارک‌ها و تسهیلات ایجادشده در حوزه خدمات شهری گفت: همکاری شهروندان به‌ویژه کسبه در حفظ و نگهداشت سیمایی مطلوب از شهر می‌تواند به هدف نهایی یعنی توسعه پایدار در منطقه کمک کند.

 مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در پایان از مدیریت‌های خدمات شهری و روستایی، بازرگانی و اصناف و امور درگهان خواست تا با هماهنگی یکدیگر و نظارت مدیریت روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد قشم، نابسامانی موجود در حوزه تابلوهای اصناف را ساماندهی کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز