سید احمد علوی درباره جایگزینی زیست مومنانه به جای زیست شبانه چه گفت؟

۱۴۰۰/۰۴/۲۱ - ۲۳:۵۸:۵۲
کد خبر: ۱۲۰۵۹۰۵
سید احمد علوی درباره جایگزینی زیست مومنانه به جای زیست شبانه چه گفت؟
برخی با تقطیع و تفسیر صحبت‌های سید احمد علوی ، منتخب مردم تهران در شورای شهر ششم درباره زیست شبانه به تخریب او پرداختند، به همین دلیل متن کامل مصاحبه برای تنویر افکار عمومی در ادامه می‌آید.
به گزارش برنا، سید احمد علوی منتخب مردم تهران در شورای ششم طی مصاحبه‌ای با اشاره به طرح زیست شبانه گفته بود “باید زیست مومنانه جایگزین زیست شبانه شود”، اما برخی با تقطیع و تفسیر این صحبت‌ها به تخریب او پرداختند به همین دلیل متن کامل مصاحبه برای تنویر افکار عمومی در ادامه می‌آید.

سیداحمد علوی ، منتخب شورای ششم تهران در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه نظر شما نسبت به طرح زیست شبانه چیست؟ گفت: من کلیت طرح زیست شبانه را قبول دارم ولی با عنوان زیست مومنانه می توانیم شب های تهران را روشن‌تر، شفاف‌تر و امن‌تر کنیم.

او ادامه داد: وقتی شهر به صورت کامل به خواب می‌رود، شهر ناامن می‌شود و آسیب‌های اجتماعی هم شدت بیشتری پیدا می‌کند اما نکته مهم این است که با مدل اعضای فعلی شورای شهر برای زیست شبانه کار جلو نمی‌رود. زیرا نمی‌توان شهر را به فروشگاه و امثال آن تبدیل کنیم و باید زیست مومنانه جایگزین شود که به نطرم جالب تر است.

علوی در پاسخ به این سوال که شما از این گونه طرح‌ها در صحن شورا حمایت می‌کنید یا خیر؟ تصریح کرد: بله ما حتما در این دوه از مدیریت شهری، زیست شبانه را اصلاح و حمایت می‌کنیم.

نظر شما