معارفه مدیرعامل نمایشگاه بین‌المللی شهر آفتاب برگزار شد

۱۴۰۰/۱۰/۲۹ - ۱۹:۵۴:۲۱
کد خبر: ۱۲۸۸۳۷۳
معارفه مدیرعامل نمایشگاه بین‌المللی شهر آفتاب برگزار شد
آئین معارفه عباس تقدسی‌نژاد، مدیرعامل نمایشگاه بین‌المللی شهر آفتاب، در محل جلسات این مجموعه برگزار شد.

به گزارش گروه اجتماعی برنا؛ جلسه معارفه عباس تقدسی‌نژاد به عنوان سرپرست نمایشگاه بین‌المللی شهر آفتاب، با حضور جلال بهرامی، معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران و جمعی از معاونان و مدیران این معاونت و نمایشگاه شهرآفتاب برگزار شد.

در ابتدای این جلسه جلال بهرامی، معاون خدمات شهری، اظهار داشت: نمایشگاه بین‌المللی شهر آفتاب یک ظرفیت بسیار خوب نه تنها برای شهر تهران، بلکه برای توسعه صنعت و اقتصاد کشور است و بسیار امیدواریم با هوای تازه‌ای که در این مجموعه شروع به وزیدن کرده است، شاهد اتفاقات امید بخش باشیم.

وی افزود: با بررسی های کارشناسی صورت گرفته در سطح کلان شهرداری و تصمیم جناب آقای دکتر زاکانی نمایشگاه شهرآفتاب به زیرمجموعه معاونت خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران اضافه شد که این معاونت با تمامی توان و امکانات خود به  منظور بهره‌برداری بهینه از این مجموعه اقدام خواهد کرد.

معاون خدمات شهری شهرداری تهران با بیان اینکه بخش خصوصی پیشرو اقتصاد کشور است، بیان کرد: باید به گونه ای در شهرآفتاب اقدام شود که در ظرف مدت کوتاهی به درآمدزایی مطلوب برسیم.

در ادامه این جلسه عباس تقدسی‌نژاد با اشاره به اقدامات صورت گرفته در خصوص شناخت مجموعه شهر آفتاب، اظهار داشت: پس از انتخاب بنده بعنوان گزینه نهایی شهر آفتاب توسط شهردار محترم تهران، به سرعت کار کارشناسی فشرده به منظور شناسایی نقاط قوت و ضعف مجموعه در دستور کار اینجانب قرار گرفت و با متخصصین صنعت نمایشگاهی و اقتصادی جلسات مختلفی برگزار شد که ماحصل آن ارائه طرح راهبردی برای تبدیل نمایشگاه شهر آفتاب به یک نمایشگاه با شاخصه های بین المللی بود که امید است بتوان به سرعت این مهم را به منصه ظهور رساند.

سرپرست نمایشگاه بین المللی شهرآفتاب افزود: تاسیس منطقه آزاد تجاری و یا ویژه اقتصادی در حوزه جغرافیایی شهر آفتاب جزو اولویت‌های این مجموعه خواهد بود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز