شهردار منطقه ۱۹:

ساماندهی خلازیر ادامه دارد/ ۵۰۰ غرفه آماده فروش لوازم دست دوم

۱۴۰۰/۱۲/۰۴ - ۱۶:۱۲:۱۱
کد خبر: ۱۳۰۱۸۶۲
ساماندهی خلازیر ادامه دارد/ ۵۰۰ غرفه آماده فروش لوازم دست دوم
شهردار منطقه 19 با بیان اینکه "تا عید غرفه‌هی عرضه لوازم دست دوم در خلازیر آماده می‌شود" گفت: با شناسایی افرادی که در این منطقه مشغول فعالیت بودند به زودی غرفه های آماده راه‌اندازی می شود.

به گزارش برنا، "مهدی هدایت" شهردار منطقه 19 شهرداری تهران در گفت‌وگو با تهران بهشت درباره طرح ساماندهی خلازیر گفت: یکی از مشکلات منطقه ۱۹ حضور دستفروشان لوازم دست دوم در کنار خیابان و در فضایی نامناسب بود که ما را برآن داشت که طرح ساماندهی خلازیر را در دستور کار قرار دهیم.

500 غرفه آماده شده است

بازدید+از+طرح+ساماندهی+غرفه+های+خلازیر

هدایت افزود: با همکاری مجموعه شرکت ساماندهی برنامه‌ریزی برای ایجاد یک هزار غرفه را در دستور کار قرار دادیم که اکنون ۵۰۰ غرفه آماده شده است.

غرفه‌های خلازیر تا عید آماده می‌شوند

 

شهردار منطقه 19 با بیان اینکه "تا عید غرفه‌های عرضه لوازم دست دوم در خلازیر​ آماده می‌شود" ادامه داد: با شناسایی افرادی که در این منطقه مشغول فعالیت بودند به زودی غرفه های آماده راه‌اندازی می شود.

او اضافه کرد: در این محل علاوه بر ایجاد غرفه، تامین پارکینگ و امنیت را نیز در دستور کار قرار دادیم تا هم کاسبان منطقه و هم مردم در فضایی بهتر و آبرومند بتوانند خرید و فروش کنند.

ساماندهی خلازیر برای آرامش مردم و فروشندگان

بازدید+از+طرح+ساماندهی+غرفه+های+خلازیر (1)

شهردار منطقه 19 در پایان با تاکید براینکه "شهرداری تهران برای آرامش مردم این کار را کرد نه نفع شخصی" گفت: متاسفانه حضور دستفروشان لوازم دست دوم در گذشته هم چهره منطقه را به هم ریخته بود و هم باعث ترافیک می‌شد که ما این تهدید را به فرصت کردیم تا مردم و فروشندگان در فضایی بهتر به فعالیت بپردازند.

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز