برگزاری پویش دوشنبه های ورزشی با مشارکت ۵۰۰ شهروند منطقه ۱۹

۱۳۹۸/۰۵/۱۳ - ۱۲:۲۲:۳۴
کد خبر: ۸۸۰۵۱۶
معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 19 تهران از برگزاری همایش بزرگ پویش دوشنبه های ورزشی در روز دوشنبه 14 مرداد ساعت 7 صبح دربوستان شقایق محله خانی آباد نو جنوبی ناحیه یک خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی برنا؛ حمید بهرامی با اعلام این مطلب افزود: پویش دوشنبه های ورزشی هر هفته در یکی از بوستان های منتخب منطقه برگزار می شود و شهروندان به صورت دسته جمعی با حضور مربیان ایستگاه تندرستی حرکات ورزشی را انجام می دهند.

بهرامی خاطر نشان کرد: پویش دوشنبه های ورزشی از ابتدای سال جاری آغاز و تا کنون  نوزده هفته  در بوستان های شقایق، بهشت، شریعتی، 22 بهمن، شهر بانوی بوستان بزرگ ولایت با استقبال خوب شهروندان برپا شده است.

وی گفت: در پویش دوشنبه های ورزشی شهروندان منطقه به صورت نمادین در یکی از بوستان های محله جمع شده و دسته جمعی حرکات ورزشی را انجام می دهند این در حالی است که همه روزه در ایستگاه های ورزش همگانی بوستان های منطقه نیز نرمش های صبحگاهی با حضور شهروندان اجرا می شود.

بهرامی یاد آور شد: در راستای توسعه و ترویج ورزش همگانی اداره تربیت بدنی معاونت اموراجتماعی و فرهنگی در نظر دارد تعداد ایستگاه های ورزش شهروندی  را در محلات افزایش دهد و به همین منظور از تمامی علاقمندان دارای مدرک مربیگری رشته های ورزشی دعوت می شود با مراجعه به اداره ورزش منطقه و گذراندن مراحل اداری در تحقق این مهم و تعامل در پویایی و نشاط شهروندان همکاری کنند.

بر اساس این گزارش علاقمندان به عضویت در پویش دوشنبه های ورزشی می توانند عدد 55 را به سامانه 10006012 ارسال  و به این پویش بپیوندند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز