دانش آموزان جنوب پایتخت با اصول تغذیه سالم آشنا می شوند

۱۳۹۸/۰۷/۲۱ - ۱۱:۵۸:۵۵
کد خبر: ۹۱۱۰۶۰
دانش آموزان جنوب پایتخت با اصول تغذیه سالم آشنا می شوند
معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 19 از برپایی کارگاه های آموزش سلامت با رویکرد تغذیه سالم از 22 مهر با مشارکت کارشناسان دفتر تغذیه وزارت بهداشت در مدارس این منطقه خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ حمید بهرامی با اعلام این خبر افزود: در راستای ارتقای سلامت دانش آموزان همزمان با آغاز فعالیت مدارس، اطلاع رسانی و آموزش درخصوص پیشگیری از بیماری ها با حضور کارشناسان تغذیه از سر گرفته می شود.

وی با اشاره به تغییر سبک تغذیه ای کودکان و تمایل به استفاده از موادغذایی و تنقلات ناسالم بیان کرد: به همین منظور به تنوع عناوین آموزشی از جمله ضرورت و اهمیت تغذیه در دوران رشد و بلوغ، هرم غذایی، میان وعده های سالم و مقوی، توجه به کم خونی و پیامدهای ناشی از آن و ... در این کارگاه ها می توان اشاره کرد.

بهرامی با تأکید بر اینکه مخاطبین این کارگاه ها به طور ویژه دختران بالای 10 سال در همه مقاطع تحصیلی هستند یاد آور شد: پیش بینی می شود قریب به 4 هزار دانش آموز در مدارس مقداد، فدک، محلاتی، باهنر، عمار، آیین مهر، موسوی،کرکچی از کارگاه های تغذیه سالم بهره مند شوند.

به گفته این مسئول در راستای اجرای مصوبات کانون پیشگیری از دیابت نیز آموزش هایی در زمینه تغذیه و دیابت با مشارکت مرکز بهداشت جنوب در مدارس برگزار شد و امید است این آموزش ها نقش سازنده ای در ارتقای سلامت دانش آموزان و والدین آن ها داشته باشد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز