مدیرعامل شهربان و حریم‌بان خبر داد:

برقراری انضباط شهری در پیاده‌روی جاماندگان اربعین با حضور ۳۷۰ نیروی شهربان

۱۳۹۸/۰۷/۲۲ - ۱۲:۴۴:۲۴
کد خبر: ۹۱۱۵۹۸
برقراری انضباط شهری در پیاده‌روی جاماندگان اربعین با حضور ۳۷۰ نیروی شهربان
مدیرعامل شهربان و حریم‌بان شهرداری تهران از برقراری انضباط شهری در پیاده‌روی جاماندگان اربعین در تهران با ۳۷۰ نیروی شهربان در راستای تسهیل آمد و شد و خدمت به عزاداران حسینی با همکاری شهرداری‌های مناطق خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ سیدامیر فتاحیان، با اشاره به اینکه پاسداشت اربعین حسینی که هر سال از سال قبل، باشکوه تر و باعظمت‌تر برگزار می‌شود و رسانه‌ تمام عیار تبلیغ آزادگی و خداباوری است، گفت: هرساله در پایتخت، شهروندان جامانده از پیاده روی بزرگ اربعین، از میدان امام حسین (ع) تا حرم حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) را به عشق سیدالشهدا (ع) راهپیمایی می‌کنند.

مدیرعامل شهربان و حریم‌بان با تأکید بر اینکه مدیریت شهری و شرکت شهربان و حریم‌بان افتخار دارد که برقراری انضباط شهری در راهپیمایی بزرگ اربعین در پایتخت را عهده‌دار باشد، اظهار کرد: با تدبیر معاونت خدمات شهری شهرداری تهران، جلسات هماهنگی شرکت شهربان با مناطق تهران در این خصوص برگزار شده و طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته، ۳۷۰ نیروی انضباط شهری با ۱۰۰ دستگاه خودرو و ۴۰ دستگاه موتورسیکلت در ۱۱ محور، انضباط شهری پیاده‌روی اربعین در تهران را از میدان امام حسین(ع) تا حرم حضرت عبدالعظیم (ع) برقرار خواهند کرد.

وی با بیان این‌که تمامی مناطق ۲۲ گانه در طرح برقراری انضباط شهری این مراسم معنوی با شرکت شهربان و حریم‌بان همکاری دارند، گفت: مناطق ۲۰، ۱۶، ۱۴، ۱۳، ۱۲، ۷ به عنوان مناطق معین در این طرح فعال هستند.

فتاحیان با بیان اینکه نیروهای شهربان از ساعت ۶ صبح روز ‌شنبه (اربعین حسینی) در محورهای تعیین شده مستقر خواهند شد، خاطرنشان کرد: خدمت‌رسانی نیروهای انضباط شهری تا ساعت ۱۶ روز اربعین ادامه خواهد داشت و در طول مسیر در راستای تسهیل آمد و شد شهروندان و حفظ انضباط معابر عمومی، از هرگونه بساط‌گستری و سدمعبر پیشگیری خواهند کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز