رقابت بیش از۸ هزار دانش آموز منطقه ۱۹در انتخابات شهردار مدرسه

۱۳۹۸/۰۸/۱۹ - ۱۳:۳۳:۲۳
کد خبر: ۹۲۲۴۳۲
رقابت بیش از۸ هزار دانش آموز منطقه ۱۹در انتخابات شهردار مدرسه
8 هزار و 610 نفر دانش آموز منطقه 19 در بیست و یکمین دوره طرح انتخابات شهردار مدرسه با هم رقابت می کنند.

به گزارش گروه روی خط رسانه‌های خبرگزاری برنا؛  محسن فریدی، معاون امور اجتماعی و فرهنگی، با اعلام این خبر افزود: این طرح دوشنبه 20 آبان همزمان در 24 مدرسه محدوده منطقه برگزار می شود و دانش آموزان می توانند با رای دادن به کاندید مورد نظر خود در این طرح مشارکت کنند.

وی با اشاره به اینکه فرصت تبلیغاتی کاندیدهای شرکت کننده در این دوره تا ۱۸ آبان است افزود: این انتخابات با حضور مسئولین آموزش و پرورش و مدیران شهری ساعت 30 : 10 صبح فردا در مدرسه نمونه دولتی زمانی واقع در ناحیه 2 برگزار می شود.

معاون شهردار منطقه اظهار کرد: طرح شهردار مدرسه هرساله در مدارس منتخب دوره متوسطه اول برگزار و با آرای دانش‌آموزان، شهرداران انتخاب می شود.

در این طرح 8 معاون در حوزه های خدمات مدرسه و محیط زیست، عمرانی، ترافیکی، اجتماعی، رفاهی، برنامه ریزی، پشتیبانی، ایمنی و سلامت، فرهنگی، ورزشی و همیاری تحصیلی انتخاب می شوند.

فریدی با اشاره به مهمترین رویکردهای این طرح گفت: نحوه مواجهه با حوادثی نظیر آتش سوزی، زلزله و سیل و اتفاقات غیر مترقبه، بهداشت عمومی شهر و آلاینده های محیطی، رعایت حقوق دیگران و ملاحظه حقوق سالمندان، بیماران، جانبازان و نابینایان از جمله رویکردهای طرح شهردار مدرسه است.

به گفته این مسئول طراحی و نصب پوسترهای تبلیغاتی شهرداران مدارس و نیز اطلاع رسانی به دانش آموزان تا قبل از انتخابات صورت گرفته و پس از برگزاری انتخابات شهردار، مراسم آیینی تنفیذ شهرداران مدارس برگزار می شود.

براساس این گزارش امسال مدارس مشارکت کننده در طرح شهردار مدرسه با همت آموزش و پرورش منطقه به 24 مدرسه افزایش یافته است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز