لاستیک های بازیافتی در منطقه ۱۹ تبدیل به گلدان های زینتی می شوند.

۱۳۹۸/۰۹/۱۷ - ۱۱:۲۷:۳۴
کد خبر: ۹۳۳۵۹۲
لاستیک های بازیافتی در منطقه ۱۹ تبدیل به گلدان های زینتی می شوند.
سعید صالح محمود رباطی معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه 19 از اجرای طرح ساختمان سبز در منطقه با گلدان های بازیافتی خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ سعید صالح محمود رباطی معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه گفت: این طرح برای نخستین بار در ایستگاه بازیافت منطقه و نیز مدرسه عدالت ناحیه سه با هدف اجرای زیبایی بصری و استفاده بهینه از مواد بازیافتی اجرا شده  است.

طی این طرح لاستیک های بازیافتی با رنگ های مختلف رنگ آمیزی شده و با کاشت گل وسط آنها به عنوان گلدان های زینتی روی دیوارها نصب می شود.

وی در بخش دیگری از ارائه آثار و فعالیتهای اداره بازیافت منطقه در دومین نمایشگاه بین المللی مدیریت پسماند، بازیافت، ماشین آلات و خدمات وابسته در شهر آفتاب خبر داد و گفت:  در این نمایشگاه ضمن آموزش چهره به چهره شهروندان درخصوص پسماند، بروشورهای آموزشی توزیع و مسابقه ویژه ای همراه با اهدای جایزه برگزار می شود.

رباطی با اشاره به ارائه آموزش به دانش آموزان طی اردوهای بازدیدی از این نمایشگاه بیان کرد: در روز اختتامیه 150 دانش آموز مدارس طرح شهردار مدرسه از آثار منطقه 19 در نمایشگاه بازیافت دیدن کرده و ضمن دریافت آموزشهایی درخصوص اهمیت بازیافت و نحوه تفکیک پسماندها، با نکات مهم درخصوص ایمنی وآتش نشانی آشنا می شوند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز