درهای آرمستان‌ها کرمانشاه بسته می‌شود

۱۳۹۸/۱۲/۲۱ - ۱۱:۲۳:۳۴
کد خبر: ۹۷۶۳۲۵
درهای آرمستان‌ها کرمانشاه بسته می‌شود
فرماندار کرمانشاه گفت: شهروندان به هیچ‌وجه به عنوان مراسم جمعه غریبان و جمعه آخر سال به آرامستان مراجعه نکنند، درهای آرمستان بسته می‌شود.

به گزارش گروه استان‌های خبرگزاری برنا؛ فضل‌الله رنجبر، در خصوص ممنوعیت مراسمات پایان سال با توجه به شیوع ویروس کرونا، اظهار داشت: با توجه به هماهنگی‌های صورت گرفته و براساس تاکیدات استاندار و ستاد مقابله با کرونا از حضور شهروندان در مراسم جمعه آخر سال در آمستان شهر کرمانشاه جلوگیری می‌شود.

وی در توضیح تدابیر اتخاذ شده در این رابطه، گفت: با همکاری نیروی انتظامی و راهنمایی و رانندگی از ورود مردم به محوطه آرامستان جلوگیری شود، لذا عاجزانه درخواست دارم مردم به خاطر حفظ سلامتی خود، خانواده‌ها و شهروندان به هیچ‌وجه به عنوان مراسم جمعه غریبان و جمعه آخر سال به آرامستان مراجعه نکنند.

فرماندار کرمانشاه تصریح کرد: انتظار داریم همه شهروندان با ما همکاری کنند تا هیچ کدام از همشهری‌ها دچار گرفتاری و بیماری کرونا نشوند.

وی اضافه کرد: سازمان آرامستان امروز اطلاعیه لازم را صادر می‌کند، درهای آرمستان بسته می‌شود، مردم با توجه به این اطلاعیه‌ها همکاری لازم را داشته باشند، در غیر این صورت از طریق نیروی انتظامی و راهور جلوگیری می‌شود.

رنجبر به دستور دادستان و عزم جدی شهرداری در خصوص جمع‌آوری زباله‌گردها و کشتارهای غیرقانونی دام اشاره و بیان کرد: ان‌شاءالله همه با همکاری یکدیگر، موازین و اصول بهداشتی را رعایت کنیم تا مشکلی پیش نیاید.

نظر شما