گلپایگانی خبر داد؛

درخواست گواهی پایان کار آپارتمانی غیر حضوری شد

۱۳۹۸/۱۲/۲۴ - ۱۳:۲۲:۴۴
کد خبر: ۹۷۷۵۹۲
درخواست گواهی پایان کار آپارتمانی غیر حضوری شد
به منظور کاهش تردد شهروندان تهرانی و جلوگیری از گسترش بیماری کرونا،امکان ثبت درخواست جهت دریافت گواهی پایان کار آپارتمانی، غیر حضوری و چاپ کلیه فرم های عوارض شهرسازی اتوماتیک شد.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا به نقل از روابط عمومی معاونت شهرسازی و معماری شهرداری تهران، عبدالرضا گلپایگانی معاون شهردار تهران با اعلام این خبر گفت: شهروندان تهرانی از تاریخ 25 اسفند ماه سال جاری می توانند با استفاده از کارتابل شهروندی خود درخواست دریافت گواهی پایان کار آپارتمانی را ثبت کنند.

معاون شهرسازی و معماری شهردار تهران افزود: شهروندان با مراجعه به سامانه تهران من به نشانی my.tehran.ir می توانند از این امکان استفاده کنند و بنابراین نیازی به مراجعه به شهرداری های مناطق ۲۲گانه و یا دفاتر خدمات الکترونیک، نیست.

گلپایگانی گفت:هم چنین چاپ کلیه فرم های اعلام عوارض(انواع پروانه و گواهی ساختمانی) اتوماتیک شد.

معاون شهردار تأکید کرد: در این راستا شهروندان تهرانی از ۲۱ اسفند ماه جاری می توانند فرم های اعلام عوارض را به صورت فایلpdf در کارتابل شهروندی سامانه اینترنتی تهران من به نشانی my.tehran.ir مشاهده کنند و بدین منظور لازم است به دفاتر خدمات الکترونیک شهر، بدهی نداشته باشند.

وی در پایان گفت: خدمات ذکر شده به همت اداره کل تدوین ضوابط، نظارت و صدور پروانه و هم چنین سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران با هدف کاهش مراجعه حضوری متقاضیان و حفظ سلامت شهروندان محترم تهرانی، پرسنل شهرسازی و  دفاتر خدمات الکترونیک ایجاد شده است.

نظر شما