بیش از هشت هزار کردستانی مشمول دریافت بیمه بیکاری شدند

۱۳۹۹/۰۲/۰۶ - ۱۵:۰۰:۱۰
کد خبر: ۹۹۳۰۳۶
بیش از هشت هزار کردستانی مشمول دریافت بیمه بیکاری شدند
مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی کردستان گفت: هشت هزار و ۱۳۱ نفر از جامعه کارگری این استان مشمول بهره‌مندی از خدمات بیمه بیکاری ناشی از آسیب‌های ویروس کرونا شدند.

به گزارش گروه استان‌های خبرگزاری برنا؛ برهان صلواتی امروز (شنبه، 6 اردیبهشت) در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت فرارسیدن هفته کار و کارگر اظهار داشت: در این استان ۱۲ هزار و ۴۵۰ نفر برای دریافت بیمه بیکاری طرح حمایت دولت از واحدهای آسیب دیده براثر شیوع ویروس کرونا ثبت‌نام کردند که تاکنون هشت هزار و ۱۳۱ نفر از این افراد مشمول دریافت بیمه بیکاری شده‌اند.

وی اضافه کرد: لیست این افراد از سوی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به تامین اجتماعی اعلام شده و به زودی حقوق بیکاری سه ماهه آنان پرداخت می‌شود.

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی کردستان افزود: هم اکنون پایش افراد ثبت نام شده در ۱۰ رسته شغلی آسیب‌دیده از شیوع ویروس کرونا ادامه دارد و احتمال اینکه تعداد افراد مشمول و بهره‌مند از این طرح افزایش یابد، هست.

صلواتی در خصوص شعار امسال و جهش تولید نیز گفت: افزایش بهره‌وری در خدمات و تولید در تمام فعالیت‌ها مهمترین رکن تحقق جهش تولید است.

وی یادآور شد: سال گذشته هم که سال رونق تولید بود، ۵۷ واحد مشکل‌دار استان شناسایی شد تا به چرخه تولید بازگردند.

صلواتی تاکید کرد: هم‌اکنون نیز برای تحقق شعار  جهش تولید باید تمام دستگاه ها تدبیری بیندیشند و واحدهای تولیدی و خدماتی با افزایش بهره وری میزان تولید را در جامعه افزایش دهند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز