مدیرعامل توزیع برق کهگیلویه و بویراحمد خبر داد:

برق‌رسانی به ۷۸ خانوار روستایی در کهگیلویه و بویراحمد

۱۳۹۹/۰۲/۱۳ - ۱۲:۵۰:۴۸
کد خبر: ۹۹۶۳۱۲
برق‌رسانی به  ۷۸ خانوار روستایی در کهگیلویه و بویراحمد
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد از برق‌رسانی به 78 خانوار روستایی این استان در سال گذشته خبر داد.

به‌گزارش گروه استان‌های خبرگزاری برنا؛ "داود راهزادی" با بیان این مطلب افزود: سال گذشته 78 خانوار در هشت روستای استان کهگیلویه و بویراحمد از نعمت برق پایدار برخودار شدند.

وی اعتبار هزینه شده برای برق‌رسانی به این روستاها را حدود 43 میلیارد و 300 میلیون ریال عنوان و اظهار داشت: سخت‌گذری، پراکندگی و طولانی بودن مسافت شبکه‌های برق با این روستاها از مهم‌ترین مشکلات احداث شبکه‌های برق در این استان است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد، طول شبکه‌های فشار متوسط و ضعیف برای برق‌رسانی به هشت روستای عنوان شده را حدود 25 کیلومتر عنوان و خاطرنشان کرد: برای برق‌رسانی به این روستاها 15 دستگاه ترانسفورماتور نصب شده است.

برق‌رسانی به 841 خانوار روستایی در 5 سال گذشته

راهزادی افزود: روستاهای "دشت کون کُلمُلک، فاریابک لوداب، له وار حسین، احمدآباد، علی آباد در بویراحمد، مدول و سر کَمر در بهمئی و گرد کلات در لنده روستاهایی بوده‌اند که در سال گذشته در استان کهگیلویه و بویراحمد از نعمت برق پایدار برخودار شدند.

وی تعداد خانوارهای برق‌دار شده روستایی این استان طی پنج سال گذشته را 841 خانوار عنوان کرد و اظهار داشت: تعداد روستاهای برق‌دار شده در این مدت نیز 71 روستا بوده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: اعتبار هزینه شده برای این روستاها حدود 31 میلیارد و 200 میلیون تومان بوده که برای تامین برق آنان 112 دستگاه ترانسفورماتور نیز نصب شده است.

راهزادی، طول شبکه‌های فشار متوسط و ضعیف استفاده شده برای برق‌رسانی به این روستاها را حدود 190 کیلومتر برشمرد.

گفتنی است، بیش از یک‌هزار و 720 روستا در استان کهگیلویه و بویراحمد از نعمت برق پایدار برخوردار هستند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز