محرومیت طولانی‌مدت بعد از درگیری خبرساز در جام جهانی قطر+ عکس

۱۴۰۱/۰۹/۱۴ - ۲۳:۴۰:۵۰
کد خبر: ۱۴۰۶۶۶۱
محرومیت طولانی‌مدت بعد از درگیری خبرساز در جام جهانی قطر+ عکس
خوزه خیمنز، مدافع اروگوئه به دلیل رفتار عجیبی که در پایان بازی تیمش مقابل غنا و حذف شدن اروگوئه از جام جهانی داشت ممکن است با محرومیتی پانزده جلسه‌ای مواجه شود.

به گزارش برنا؛ رفتار خوزه خیمنز، مدافع تیم ملی فوتبال اروگوئه در پایان بازی این تیم مقابل غنا با انتقادهای زیادی مواجه است اما تبعات این رفتار مسلما بیشتر از انتقادهای صرف خواهد بود و خیمنز باید منتظر مجازات سنگین از طرف فیفا باشد.

اروگوئه غنا را ۲-۰ شکست داد ولی به دلیل پیروزی ۲-۱ کره جنوبی مقابل پرتغال در دیگر بازی گروه نتوانست به مرحله یک‌هشتم صعود کند. بازیکنان اروگوئه از این موضوع خشمگین بودند ولی رفتارهای خوزه خیمنز، دفاع وسط اتلتیکو مادرید، از همه جنجالی‌تر بود.

خیمنز در پایان بازی ناظر فیفا در مسابقه را با ضربه آرنج نواخت و سپس به سمت دوربین تلویزیونی رفت و فحاشی کرد. در ویدیویی که از رفتار خیمنز وجود دارد او در حالی دیده می‌شود که از پشت به ناظر فیفا نزدیک شده و با آرنج به سر او ضربه می‌زند.

عکس| عصبانیت شدید یک بازیکن و کتک زدن ناظر فیفا در جام جهانی | محرومیت طولانی بعد از درگیری خبرساز

در بخشی دیگر از ویدیو مشخص است درحالیکه بازیکنان دو تیم و داوران در حال ورود به تونل ورزشگاه هستند یکی از بازیکنان اروگوئه خیمنز را گرفته است تا مانع از رسیدن او به داور و ضرب و شتم احتمالی بشود.

در ویدیوی دیگری که از خیمنز وجود دارد او در پایان مسابقه به سمت یکی از دوربین‌های تلویزیونی که به او نزدیک می‌شود رفته و می‌گوید:" یک‌مشت دزد، این عوضی‌ها یک مشت دزد هستند".

بر اساس قوانین فیفا ضربه زدن با آرنج به دیگران اقدام به ضرب و جرح عمدی تلقی می‌شود و در صورتی که کتبا به فیفا گزارش داده شود این مدافع اروگوئه‌ای اتلتیکو مادرید می‌تواند تا پانزده بازی محروم شود.

انتهای پیام

نظر شما