رئیس انجمن شنا جانبازان و معلولین اعلام کرد:

برگزاری رقابت‌های باشگاهی شنا در سه ماهه‌ی چهارم سال ۹۵

۱۳۹۵/۰۹/۰۲ - ۱۰:۳۹:۴۳
کد خبر: ۴۸۵۲۶۲
برگزاری رقابت‌های باشگاهی شنا در سه ماهه‌ی چهارم سال ۹۵
رئیس انجمن شنا جانبازان و معلولین از برگزاری رقابت های باشگاهی شنا در بخش آقایان خبر داد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، مجید نوروزی در این خصوص افزود: پنجمین دوره رقابت های باشگاهی شنا جانبازان و معلولین در بخش آقایان در سه ماهه ی چهارم سال جاری به میزبانی یکی از استان های داوطلب برگزار خواهد شد و در حال حاضر مشغول بررسی شرایط استانهایی هستیم که برای این امر داوطلب شده اند و در عین حال اعلام آمادگی تیم ها را نیز دریافت می کنیم.

نوروزی خاطر نشان کرد: این مسابقات با هدف توسعه و گسترش رشته ی شنا در قشر ورزشکاران جانباز و معلول تدارک دیده شده و امیدواریم از خلال این مسابقات بتوانیم استعدادیابی نیز داشته باشیم و نیروهای جوان و جدید را شناسایی کنیم.

رئیس انجمن شنا افزود: تیم های شرکت کننده می توانند حداکثر با 7 شناگر در مسابقات شرکت کنند و الزاما می بایست دو ورزشکار زیر 23 سال در ترکیب به همراه داشته باشند. البته اگرتیمی ورزشکار زیر 10 سال همراه داشته باشد و این ورزشکار بتواند مسابقه را به اتمام برساند، امتیاز کامل نفر اول به آن فرد و تیمش تعلق خواهد گرفت و این اقدام به منظور تشویق تیم ها برای جستجوی شناگران جوان و استعدادهای بالقوه ای است که در سراسر کشور حضور دارند.

وی اعلام کرد: مسابقات در 10 کلاس و 70 ماده برگزار می شود و مجموع امتیازات کلاس بندی هر تیم نباید بیشتر از 49 باشد.

نوروزی گفت: در مسابقات سال گذشته 8 تیم حضور داشتند و خراسان رضوی الف توانست به عنوان قهرمانی دست یابد، شهدای مدافع حرم تهران دوم شد و عنوان سوم نیز به تیم خراسان رضوی ب رسید.

رئیس انجمن شنا در پایان افزود: علاقه مندان به حضور در این مسابقات می توانند تا 10 آذر ماه برای شرکت در این رقابت ها آمادگی خود را به اطلاع معاونت فنی فدراسیون برسانند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز