آنچه باید در مورد میزبان پارالمپیک زمستانی ۲۰۱۸ بدانید؛

ستاره سابق منچستر، سفیر افتخاری مسابقات زمستانی

۱۳۹۶/۰۵/۲۳ - ۰۹:۳۸:۴۶
کد خبر: ۵۹۹۷۹۵
ستاره سابق منچستر، سفیر افتخاری مسابقات زمستانی
بازی های پارالمپیک زمستانی پیونگ چانگ از ۱۸ تا ۲۷ اسفند ماه برگزار خواهد شد‎.‏ آرم و عروسک بازی های پارالمپیک زمستانی پیونگ چانگ یک خرس مشکی است به نام ‎Bandabi‏.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، بازیهای پارالمپیک زمستانی  با حضور ‎۶۵۰‏ ورزشکار با ۸۰ مسابقه  در‎ شش رشته ورزشی انجام خواهد شد‎. ضمن اینکه «پارک-جی سونگ»، ستاره پیشین تیم فوتبال منچستریونایتد، به عنوان سفیر افتخاری این مسابقات برگزیده شده است.

رشته های ورزشی جدید تحت عناوین ‎Snowboard‏ ‎Big‏ ‎Air‏، ‎Curling‏ ‎Mixed‏ ‎Speed‏، ‎Doubles‏  ‎Skating‏ ‎Mass‏ ‎Start‏، ‎Alpine‏ ‎Skiing‏ ‎Nation‏ ‎Team‏ ‎Event‏ در دو بخش بانوان و آقایان‏ در این دوره از رقابت ها برگزار خواهد شد.

کره جنوبی پنجمین کشور در جهان است که هر ‎چهار رویداد اصلی ورزشی یعنی بازی های المپیک و پارالمپیک زمستانی و تابستانی، جام جهانی ‎FIFA‏ و مسابقات قهرمانی جهان دو و میدانی ‎IAAF‏ را میزبان بوده است که  این موضوع ظرفیت میزبانی رویدادهای بین المللی کره را نشان می دهد ‎.‏ مسابقات در ‎۱۲‏ سالن برگزار می شود که شش سالن تازه تاسیس است و سه سالن تا آخر سال ‎۲۰۱۷‏ تکمیل خواهد شد‎.‏ ‎شش‏ سالن برای مدت ها مورد استفاده قرار گرفته و کاملاً مجهز هستند‎.‏

ساخت راه آهن برای کاهش مسافت میان سئول و پیونگ چانگ از سه ساعت به یک ساعت و کاهش مسافت فرودگاه اینچئون به پیونگ چانگ از ‎۳/۵‏ ساعت به ‎۹۸‏ دقیقه از دیگر طرح های در دست اجرای کره ای ها برای این بازی هاست‎.‏ توسعه زیرساخت شهری موجب پایداری میراث بازی ها و گسترش صنعت گردشگری و ورزش های زمستانی در منطقه خواهد شد‎.‏ پیونگ چانگ ‎۲۰۱۸‏ تصمیم به ارتقای فرهنگ و گردشگری به عنوان میراث برگزاری این بازی ها دارد‎.‏

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز