رقابت های قهرمانی جهان مکزیک – ۲۰۱۷؛

ششمین و آخرین مرحله از تمرینات تیم ملی وزنه برداری جانبازان و معلولین برگزار می‌شود

۱۳۹۶/۰۶/۰۱ - ۱۵:۰۷:۴۱
کد خبر: ۶۰۴۰۱۲
برای حضور در رقابت های قهرمانی جهان مکزیک – 2017؛نوزده ورزشکار برای حضور در ششمین و آخرین مرحله از تمرینات آماده سازی تیم ملی به اردو فراخوانده شدند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، این ورزشکاران برای شرکت در رقابت های قهرمانی جهان مکزیک در دو گروه بزرگسالان و جوانان آماده می شوند و از سوم شهریور ماه وارد محل برگزاری تمرینات خواهند شد.

مانی دهباشی، روحاله رستمی، نادر مرادی، علی حسینی، مجید فزرین، سید حامد صلحی پور، علی صادق زاده (تهران)، سامان رضی (گیلان)، امیر جعفری، یوسف یوسفی (البرز)، صمد عباسی (کرمانشاه)، منصور پورمیرزایی(کرمان)، سیامند رحمان (آذربایجان غربی) ملی پوشان دعوت شده به اردو در بخش بزرگسالان هستند.

در گروه سنی جوانان نیزعلیرضا ایزدی(کرمانشاه)، محمد امین ساکت(تهران)، امیر بخشی(اصفهان)، معین احمدی (کردستان)، محمدرضا رجبی (قزوین)، محسن بختیار(گیلان) به اردو دعوت شدند و زیر نظر کادر فنی تمرینات مورد نظر را انجام خواهند داد.

علی اصغر رواسی به عنوان سرمربی، علی فخرآور، سید محمدرضا میرشفیعی و محمد جواد رازی به عنوان مربی بر تمرینات نظارت دارند و محمد امامیان نیز سرپرستی این اردو را عهده دار است.

اردوی متصل به اعزام تیم ملی وزنه برداری از 4 شهریور ماه آغاز می شود و به مدت دو هفته در محل ورزشگاه کارخانه الیاف برقرار است و پس از آن دو هفته ی پایانی تمرینات در محل کمپ تیم های ملی جانبازان و معلولین ادامه خواهد داشت.

تیم ملی وزنه برداری جانبازان و معلولین کشورمان 4 مهرماه برای حضور در رقابت های قهرمانی جهان عازم مکزیک خواهد شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز