برای حضور پررنگ در مسابقات جهانی؛

هلندخواهان برگزاری اردوی مشترک با ایران

۱۳۹۶/۰۷/۱۹ - ۱۰:۱۹:۵۴
کد خبر: ۶۲۳۳۰۱
هلندخواهان برگزاری اردوی مشترک با ایران
مدیر تیم های ملی والیبال نشسته ایران گفت: باید بررسی کنیم و ببینیم که حضور و تمرین این تیم برای کدام یک از تیم های ایران مفید است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، تیم والیبال نشسته هلند، میزبان رقابت های قهرمانی جهان هم تقاضای تمرین و مسابقه مشترک با تیم ملی ایران را مطرح کرد تا در مسابقات قهرمانی جهان حضور پررنگی داشته باشد.

مدیر تیم های ملی والیبال نشسته ایران گفت: نمابری از هلند، میزبان مسابقات قهرمانی جهان، دریافت کرده ایم که از ما برای برگزاری دو اردوی ۱۰ روزه جواب خواسته اند. باید بررسی کنیم و ببینیم که حضور و تمرین این تیم برای کدام یک از تیم های ایران مفید است. دو کشور دیگر هم درخواست مسابقه مشترک با تیم ملی ایران را مطرح کرده اند تا قبل از مسابقات جهانی به ایران بیایند.
هادی رضایی ادامه داد: آنها برای مسابقات سال آینده خود برنامه ریزی می کنند به طوریکه حتی تیم روسیه هم پیشنهاد مسابقه مشترک با ایران را قبل از مسابقات قهرمانی جهان مطرح کرده است.
سرمربی تیم ملی ایران اضافه کرد: تیم روسیه گفته است اردوی مشترک با ایران برای آنها خیلی مفید بوده پس می توانیم این موارد را منسجم کنیم و به عنوان اقتصاد به این اتفاقات نگاه کنیم از طرفی از نظر فنی هم به نظر می رسد مفید باشد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز