با حضور در آکادمی ملی المپیک؛

ورزشکاران دعوت شده به اردوی منتخبین هندبال المپیاد استعدادهای برتر تست دادند

۱۳۹۷/۱۰/۲۶ - ۱۴:۰۰:۴۵
کد خبر: ۸۰۰۹۹۰
ورزشکاران دعوت شده به اردوی منتخبین هندبال المپیاد استعدادهای برتر تست دادند
دعوت شدگان به نخستین مرحله از اردوهای آماده‌سازی منتخبین هندبال سالنی المپیاد استعدادهای برتر در تست‌های آمادگی جسمانی آکادمی ملی المپیک حضور پیدا کردند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، پس از انجام مسابقات المپیاد استعدادهای برتر در رشته ورزشی هندبال سالنی، 62 هندبالیست به نخستین مرحله از اردوهای آماده‌سازی این تیم دعوت شدند که طبق برنامه‌ریزی‌های انجام گرفته در فدراسیون هندبال، این ورزشکاران در دو گروه A و  B نخستین مرحله از اردوهای آماده‌سازی خود را پشت سر خواهند گذاشت.

نخستین گروه دعوت‌شدگان به اردوهای ذکر شده که تمرینات خود را از روز دوشنبه 24 دیماه 1397، در تالار فدراسیون هندبال و زیر نظر سرگی نیکولنکو سرمربی تیم ملی هندبال در رده‌های سنی پایه و آقایان اسماعیل دهقان و محمود باقری کمک‌های ایشان آغاز کرده‌اند، صبح امروز در آزمون‌های آمادگی جسمانی مرکز سنجش و توسعه قابلیت‌های جسمانی آکادمی ملی المپیک شرکت کردند. 28 دی‌ماه روز پایان اردوی این تیم در تهران خواهد بود.

گروه دوم پسران دعوت شده به اردوی ذکر شده نیز تمرینات خود را طی روزهای یکم لغایت پنجم بهمن ماه سال جاری در تالار فدراسیون هندبال پیگیری خواهند کرد که این نفرات نیز متعاقباً در آزمون‌های آمادگی جسمانی آکادمی شرکت خواهند کرد.

دعوت‌شدگان به اردوی منتخبین هندبال المپیاد استعدادهای برتر در بخش دختران نیز که به دو گروه A و  B تقسیم شده‌اند، به ترتیب اردوهای خود را طی روزهای 8 لغایت 12 بهمن‌ماه و 15 لغایت 19 بهمن‌ماه سال جاری در تهران برگزار خواهند کرد.

گفتنی است رده‌سنی ورزشکاران دعوت شده به نخستین مرحله از اردوهای آماده‌سازی منتخبین هندبال المپیاد استعدادهای برتر، از 11 دی‌ماه 1384 به بعد می‌باشد.

نظر شما